גפני ישתתף בכנס של הקרן החדשה שתומכת ברפורמים? “תבטל מיד!”

חברי הכנסת עתידים להשתתף ב'וועידת ישראל לדמוקרטיה' בחסות הקרן החדשה לישראל • תנועת 'אם תרצו': "אין שום סיבה שח''כ גפני ישתתף בוועידה בחסות הקרן שפועלת נגד הציבור שלו, נגד חיילי צה''ל ונגד מדינת ישראל וזהותה היהודית"
אריה ריבקינד
י"ד חשון התשפ"ב / 20.10.2021 15:17

חברי הכנסת משה גפני ומיקי זוהר ישתתפו ב’ועידת ישראל לדמוקרטיה’ של ‘הארץ’, שמתקיימת בחסות הקרן החדשה לישראל ובהשתתפות מנכ”ל הקרן מיקי גיצין.

מעסיקים יכולים לקבל תמריץ כספי של עד 22,250 ש”ח. איך? כנסו

לציית ל’דעת תורה’: היכן אפשר להתחסן ללא צורך בקביעת תור?

על פי הדו”ח השנתי של הקרן החדשה, הקרן מממנת את הארגונים ‘בצלם’, ‘שוברים שתיקה’, ‘לוחמים לשלום’ – וכן 226 אלף דולר לתנועה הרפורמית.

“בוועידה ננסה להבין איזו דמוקרטיה השאיר בנימין נתניהו אחרי 12 שנות שלטון”, נאמר בפרסומים לקראת הוועידה. “האם המוסדות המשפטיים הוחלשו או נותרו חזקים כשהיו; האם התקשורת נפגעה או התאזנה; האם חל שינוי בכוח הפוליטי והייצוגי של הפריפריה”.

כך יוצא שח”כ משה גפני, שמנהל מאבק נגד הארגונים הרפורמים או ארגון ‘נשות הכותל’, ישתתף בכנס בחסות הקרן שממנת רבים מאותם ארגונים.

גם ח”כ מיקי זוהר, שמנהל מאבק בארגונים כגון ‘בצלם’ ו”שוברים שתיקה’, ישתתף בכנס בחסות הקרן שתומכת במיליונים בארגוני השמאל הקיצוני.

יו”ר תנועת ‘אם תרצו’ מתן פלג קרא לחברי הכנסת זוהר וגפני לבטל מיידית את השתתפותם בכנס:

”לא ייתכן שחבר כנסת מהמחנה הלאומי יבחר לחבור למי שמממנים סיוע למחבלים ומנסים לשנות באופן מתמשך את אופיה של מדינת ישראל. הדבר משול לעריקה בזמן מלחמה.

“הניסיון להתייפייף ולטעון שמדובר ‘בשיח חשוב עם הצד השני’ פשוט מוטעה לחלוטין. מיקי זוהר נותן לגיטימציה לארגונים הכי קיצוניים, שמשמיצים את חיילי צה”ל, מתעמתים איתם ומוציאים את דיבתם רעה.

“אין גם שום סיבה שח”כ גפני ישתתף בוועידה בחסות הקרן שפועלת נגד הציבור שלו, נגד חיילי צה”ל ונגד מדינת ישראל וזהותה היהודית. הקרן מממנת ארגונים רפורמיים ומקדמת יהדות רפורמית בישראל. מוטב שיודיעו שניהם מיד על ביטול השתתפותם”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    גפני שמאלני
    20/10/2021 20:29
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. זה לא חדש.
    הוא בעל כורחו הולך עם ביבי ומשחק את המשחק, אבל החברים האמיתיים שלו נמצאים שם בקרן להשמדת ישראל, ר”ל.