בין דאע”ש ושאבאס, תתעוררו

הרצח של בני משפחת פוגל ושל שלושת הנערים, הם רק דוגמאות בודדות הדומות למעשי הזוועה של דאע"ש על ידי החמאס • אלמלא הנסים הגלויים, וההגנה המתוחכמת והאדירה של צה"ל גורלנו לא היה שונה מזה של העיתונאי האמריקאי
ח"כ ניסים זאב
כ"ח אב התשע"ד / 23.08.2014 21:25

רעדה אחזה בעולם החופשי ובמנהיגיו למראה זוועת ההוצאה להורג  של העיתונאי האמריקאי, שראשו נכרת לעיני המצלמות על ידי פעיל בדאע”ש, שראשי התיבות שלו מרמזים על מכות מצרים: דם, דבר, ארבה, ערוב, שחין.

ג”יימס פולי, עיתונאי בן 39 שנחטף באכזריות לפני כשנתיים על ידי חברי “המדינה האיסלאמית”, הנקראת דאע”ש, הוא אחד מתוך 38 עיתונאים זרים חברי “מועדון העיט”, שנחטפו על ידי דאע”ש העוברים עינויים אכזריים מאז חטיפתם. רוצחו של פולי זוהה על ידי בכירים במנגנוני הביון הבריטי, כאזרח בריטי תושב לונדון דובר אנגלית רהוטה.

הרצח הנתעב מהווה מסר, לראש ממשלת בריטניה דייויד קאמרון ולנשיא ברק חוסיין אובמה ולשאר מנהיגי העולם החופשי, שעליהם לפעול בנחישות נגד הכוחות הבארבריים המבקשים ליישם אידיאולוגיה דתית גזענית וקיצונית על ידי הצפת העולם החופשי בדם ה”כופרים”.

במקום שהעולם החופשי יתעורר ויבין כי הגיעהזמן לראות את המציאות האומללה לתוכה נקלעים אזרחיו – “עינים להם ולא יראו אזניים להם ולא ישמעו”. דאע”ש מהווה איום ישיר על בטחונו הלאומי של העולם החופשי, ויש להכות בו ללא רחם ובמיוחד בפעיליו ואוהדיו שצמחו מתוך מדינות העולם החופשי המצטרפים לארגון דאע”ש ולמעשי הזוועה שלו.

דעא”ש גם בישראל

מה שקורה היום בעיראק מתרחש בישראל מזה שנים רבות. אזרחי ישראל חשופים למתקפות דומות, והרצח הנתעב של בני משפחת פוגל ושל שלושת הנערים, הם רק דוגמאות בודדות הדומות למעשי הזוועה של דאע”ש על ידי החמאס, ואלמלא הנסים הגלויים, וההשגחה העליונה, ומאידך ההגנה המתוחכמת והאדירה של צ.ה.ל. ולוחמיו,  “כי הוא הנותן לך כח לעשות חיל”, גורלנו לא היה שונה מזה של העיתונאי האמריקאי ג”יימס פולי המנוח.

 מנהיגי העולם החופשי צריכים להפנים ולהצהיר שארגוני החמאס והג”יהאד האיסלאמי אינם שונים מדאע”ש במהותם ובמטרותיהם, ועליהם להגביר תמיכתם במאבקה הצודק של מדינת ישראל.

נשיא צרפת מכריז שהגיע הזמן לכונן ועידה בינלאומית לדיון במצב המסוכן  שנוצר על ידי ארגון דאע”ש.

המסקנה היא שישראל שהיא הנפגעת העיקרית מפעולות הטרור של ארגוני הטרור האיסלאמי  צריכה לקדם את רעיון הקמת הועידה הבינלאומית וליזום תיקונים בחוק הבינלאומי ובאמנות הבינלאומיות הרלבנטיות. עלינו להבטיח שאנשים כמו שאבאס לא ישמשו בתפקידים רשמיים כלשהם בועידה הבינלאומית, לא רק מפני ששאבאס אינו מומחה בדיני המלחמה אלא בגלל תפיסת עולמו התמוהה  שארגון החמאס איננו ארגון טרור. יש להניח שהוא גם יכחיש שארגון הדאע”ש איננו ארגון טרור אלא הוא ארגון דתי, וככל שיתרבו ה”שאבאסים” בעשייה הבינלאומית כך יצמחו ה”דאעש”ים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות