‘טוב שאת חירשת’? פינטו דורשת ‘התנצלות כנה’ ממגיש ‘גלי ישראל’

חברת הכנסת מימינה דורשת באמצעות פרקליטה "הודעת התנצלות כנה" מהמגיש יוסי בן עטר שהשמיע נגדה דברים פוגעניים במהלך שידור תוכניתו ברדיו 'גלי ישראל' • "ניצל את מעמדו וגישתו למיקרופון.. ללעוג ולהקניט בצורה בזויה"
חרדים 10
י"ד חשון התשפ"ב / 20.10.2021 10:32

חברת הכנסת שירלי פינטו מימינה שיגרה היום (רביעי) מכתב התראה לפני נקיטה בהליכים משפטיים למגיש יוסי בן עטר מרדיו ‘גלי ישראל’.

מעסיקים יכולים לקבל תמריץ כספי של עד 22,250 ש”ח. איך? כנסו

“השדרן בן עטר ניצל את מעמדו וגישתו למיקרופון שמשדר בפני קהל מאזינים רחב, והרשה לעצמו ללעוג ולהקניט בצורה בזויה ציבור של כשני מיליון אנשים עם מוגבלויות. דבריו הרחיקו לכת וחצו קווים אדומים שאל לנו כחברה להניח מסדר היום”, אמרה פינטו.

היא הוסיפה: “אני מגנה בחריפות רבה את התנהגותו הגסה והבוטה. לאמירות כאלה אין מקום בחברה הישראלית. כל סכום שיתקבל כתוצאה מהתובענה ייתרם לעמותות לקידום זכויות חירשים וכבדי שמיעה וכמו כן, אנשים עם מוגבלויות”.

פינטו דורשת מבן עטר, באמצעות פרקליטה יאיר הררי, לפרסם “הודעת התנצלות כנה”, שאם לא כן היא מתכוונת להגיש תביעה על סך 50 אלף שקלים, בגין פרסום פוגעני.

בן עטר התבטא אמש, בתכניתו ‘מרכז העצבים’ עם מאזינים, בחברת הכנסת בעקבות דבריה הבוטים נגד נתניהו בטוויטר.

“טיפשה, סתומה. גנבת קולות. הצביעו לך. את יודעת מה? טוב שאת חירשת, אמיתי. טוב שאת חירשת ואנחנו לא שומעים את הקול בטח הצרצרי שלך. טוב שאת לא יודעת לדבר”, אמר בן עטר.

צילום: רדיו גלי ישראל

כבר אתמול, בעקבות הדברים החמורים, פרסמה תחנת הרדיו התנצלות:

“במהלך תוכנית המאזינים ששודרה היום, הביע מגיש התכנית את דעתו ואמר אמירות נגד ח”כ שירלי פינטו.

רדיו גלי ישראל אינו מוכן לקבל אמירות מהסוג המדובר ומתנצל בפני ח”כ פינטו ובפני כל מי שנפגע. יש לציין כי המגיש התנצל על דבריו זמן קצר לאחר שנאמרו. מקרה זה יטופל מול המגיש”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות