‘רוצחים שמחפשים לפגוע בחסרי ישע’: הלוויתה של אלטע ע”ה • צפו

בני המשפחה, מכרים וידידים השתתפו אמש באישון ליל בהלוויתה של הילדה אלטע פיקסלר ע"ה, בהר המנוחות הסבא נשא דברי הספד ותקף בחריפות את שלטונות בריטניה צפו בשידור חוזר מההלוויה
חרדים 10
י"ד חשון התשפ"ב / 20.10.2021 10:15

בני המשפחה, מכרים וידידים השתתפו אמש (שלישי) באישון ליל בהלוויתה של הילדה אלטע פיקסלר ע”ה, בהר המנוחות בירושלים.

מעסיקים יכולים לקבל תמריץ כספי של עד 22,250 ש”ח. איך? כנסו

לציית ל’דעת תורה’: היכן אפשר להתחסן ללא צורך בקביעת תור?

ההלוויה הועברה לאחר חצות בשידור חי.

סבה של אלטע ע”ה,  הרב גדליה גרינבוים, נשא דברי הספד ותקף בחריפות את שלטונות בריטניה, שלדבריו, אשמות ברצח נכדתו. “מדובר ברוצחים שמחפשים לפגוע בחסרי ישע. אלה אותם אנשים שלא נותנים ללמוד שאלוקים ברא את העולם. הם מתנהגים ברוע ובאטימות”.

“התוכנית הייתה להביא אותה לארץ ולטפל בה פה”, אמר אביהּ, אברהם פיקסלר, בהלוויה בהר המנוחות. “היא הגיעה לישראל בדרך אחרת. היא פה וזה המקום שלה. עכשיו בטח יהיה לה טוב. לא עזבנו אותה לרגע. אנחנו מאמינים שעשינו את הדבר הנכון במאבק שלא ינתקו אותה מהמכשירים”.

הוא המשיך וספד לבתו: “אלטע, רצינו אותך כמו שאת. היית חשובה, יקרה ומתוקה, כל המשפחה אהבה אותך. היית בשבילנו תענוג. אנחנו חזקים. יכול להיות שיש אנשים שמתביישים בילד כזה, אנחנו לא נשכח אותך”.

אלטע ע”ה, בת השנתיים וחצי נותקה ממכונות ההנשמה ביום שני בערב – בתום מאבק משפטי וציבורי שניהלו הוריה – לאחר שכל הערכאות באנגליה פסקו, כי בית החולים רשאי לנתק את הפעוטה ממכשירי ההנשמה.

אלטע ע”ה הייתה מאושפזת בבית החולים במנצ’סטר מאז לידתה, לפני שנתיים וחצי, כשהיא סובלת ממום נדיר הפוגע בתפקוד המוח.

אמש היא נטמנה בירושלים.

צפו בשידור חוזר מהלוויה וההספדים, באדיבות ‘שיא לייב’. 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות