מבוהל? בנט בקבינט: הופתעתי מהלחץ של ביידן נגד הבנייה ביו”ש

במהלך דיון של הקבינט המדיני-ביטחוני בנט סיפר לשרים: ''הופתעתי מהלחץ האמריקני נגד הבנייה ביהודה ושומרון, זה קריטי להם'' • ח"כ רוטמן לגלג: "בנוסף, נפתלי בנט הופתע מזה שיש איום איראני, שקורונה היא מגפה שאי אפשר לנצח בחמישה שבועות"
חרדים 10
י"ד חשון התשפ"ב / 20.10.2021 10:00

הממשל בארצות הברית משתדל שלא לאתגר את הממשלה הנוכחית לפני העברת התקציב? בגלי צה”ל דווח הבוקר ( רביעי) כי במהלך דיון של הקבינט המדיני-ביטחוני שהתכנס לאחרונה, נפתלי בנט סיפר לשרים: ”הופתעתי מהלחץ האמריקני נגד הבנייה ביהודה ושומרון, זה קריטי להם”.

שרים תהו בפני בנט בתגובה ממה הוא מופתע.

בלשכת ראש הממשלה מסרו בתגובה כי הם לא מתייחסים למה שנאמר בדיוני הקבינט המדיני-ביטחוני.

חבר הכנסת שמחה רוטמן מהציונות הדתית הגיב בציניות בחשבון הטוויטר שלו: ”בנוסף, נפתלי בנט הופתע מזה שיש איום איראני, שקורונה היא מגפה שאי אפשר לנצח בחמישה שבועות ושמדינת ישראל היא אמנם אומת סטראט אפ, אבל זה לא אומר שלגיטימי לעשות אקזיט ולהשאיר אדמה חרוכה אחריך”.

ראש המועצה האזורית גוש עציון, שלמה נאמן, הגיב: “אומנם הלחץ האמריקאי נגד בניה יהודית ממש לא חדש אבל ההתיישבות שלנו ביהודה ושומרון היא לנצח.

“אנו מצפים מכל ראש ממשלה לעמוד על ערכי הנצח של עמנו אל מול לחצים בעלי אינטרסים פוליטיים רגעיים. קל וחומר שהציפיה הזו קיימת מראש הממשלה שהוא מנהיג מפלגת ימינה, מנכ”ל מועצת יש”ע לשעבר, אשר נבחר בקולות שקיבל ביו השאר בישובים שלנו. זוהי בהחלט שעת מבחן עבורו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מבוהל ממנסור עבאס ומהשמאל, ותופש טרמפ על ביידן כדי לשמר את ממשלת הבורג
    20/10/2021 10:46
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. מבוהל ממנסור עבאס ומהשמאל ,ותופש טרמפ על ביידן כדי לצאת בכבוד של יאמרו שניכנע לערבים ,חושב שהציבור מתומתם אנו יודעים שהוא בן ערובה, ומי שנותן את הקו בממשלת הכרטה ברטה זה הערבים והחמאס ואם לא יציית להם הלך עליו ועל ממשלת חמסתן שהוא נציגה.