זו המסקנה של הפרשן יעקב ברדוגו מהפגישה עם איילת שקד במסעדה

אחרי שנחשף כי אמש נפגשו שרת המשפטים והפרשן הפוליטי יעקב ברדוגו במסעדה, התייחס ברדוגו לפגישה, סירב לחשוף את תוכנה - אך רמז כי אם זה תלוי בשקד וחבריה למפלגה, הממשלה הנוכחית לא תיפול בקרוב • "במחנה השמאל יכולים להיות רגועים"
אבי כץ
י"ג חשון התשפ"ב / 19.10.2021 19:54

יעקב ברדוגו, הפרשן הפוליטי של גלי צה”ל, תועד אמש (שני) במסעדה בפגישה עם שרת הפנים איילת שקד והעורך הראשי של ‘ישראל היום” בועז ביסמוט.

היום, במסגרת פינתו בתכנית של אבי רצון ברדיו ‘גלי ישראל’, התייחס ברדוגו לפגישה, לביקורת נגדו – וחשף: “אני לא ביקשתי את הפגישה. גם איילת לא ביקשה. זה היה במקום גלוי, לא בהיחבא באחד המקומות הכי הומים בתל אביב. אני עושה את מלאכתי ולא צריך להתנצל בפני אף אחד ללא מורא וללא משוא פנים. אני צריך להכניס הרבה מאוד נתונים כדי להיות פרשן ואני נפגש עם כל אדם שאני יכול להשביח באמצעותו את עמדותיי ודעותיי כדי שאוכל לתת את הפרשנות שהרבה קוראים לה הזויה ואחר כך מתבררת כמדויקת”.

לדבריו, “אם אנשים מסכימים לדבר, גם אם הם יריבים פוליטיים, ואם הם שחקנים שמשחקים על המגרש, אני מדבר. העובדה היא שבשבוע האחרון נפגשתי עם 7 שחקנים, מתוכם 4 טוענים לכתר, במערכת הפוליטית. אני נפגש עם כולם”.

למרות הפצרות מצד רצון, ברדוגו לא הסכים לחשוף את תוכן השיחה, אבל רמז כי שקד היא לא זאת שתגרום להפלת הממשלה הנוכחית.

“יש לי קדושה אחת – מה שנאמר שם זה אך ורק ליושבי השולחן ולא ייצא החוצה אלא אם בעיבוד שלי כפרשנות – אם אנשי ימין יסמכו על מישהו מאנשי ‘ימינה’, כולל איילת שקד, שיעשו עבורם את העבודה הם טועים טעות חמורה. אנשי ‘ימינה’ הם עמוק בשמאל הישראלי. הם עמוק בבריתות עם היועץ המשפטי לממשלה. אני לא חוזר בי ממילה אחת שאמרתי בשבועות האחרונים וזה צריך להספיק. לא לתלות תקוות”.

בהמשך ברדוגו תקף את שקד בחשבון הטוויטר שלו, בעקבות הדברים של ח”כ שירלי פינטו שעוררו סערה.

“שקד לא צייצה יומיים”, כתב. “אולי עזרה לח”כ פינטו לצייץ? מי מאמין לשקד שממהרת לצייץ ‘סיימנו כעת בהתרוממות רוח את הישיבה הראשונה בנושא הקמת למעלה מעשרה יישובים חדשים בנגב…שמתי לי למטרה להגשים חזונו של בן גוריון ליישוב הנגב’. שקד בהתרוממות רוח ונשאבת לחזונו של בן גוריון. בלה בלה בלה”.

בציוץ נוסף כתב: “איילת שקד בפוסט הבוקר ‘לשמע הנאומים אתמול, פשוט התכווצתי’. כאבי בטן, התכווצות ועוד סימפטומים לא משנים את אימוץ מדיניות השמאל והגנה על צלאח א-דין ובראשם מנדלבליט. בנט-שקד הורידו הדגלים עם כאבי בטן…”

על הדברים האלה, שנכתבו למרות הפגישה עם שקד – אמר: ” זה רק אומר שאין לי מה להסתיר. זה רק אומר שאני חשוף, גלוי, בעמדות שלי ללא משוא פנים וללא מורא. אני אומר את האמת שלי כמו שאני מבין אותה”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות