אוטובוס עמוס נרגם: שוטר התחבא, נוסעים השתטחו על הרצפה • צפו

נוסעים מבוהלים בקו "אגד" שעבר סמוך לשער שכם חוו רגעים מפחידים למדי, כשבמהלך הנסיעה האוטובוס שבו שהו נרגם באבנים על ידי מתפרעים ערבים באזור • בתיעוד שפורסם מהתקרית, נראים הנוסעים שרועים על רצפת האוטובוס כדי להגן על עצמם • המשטרה עצרה 11 חשודים בחשד למעורבותם באירועי הפרת הסדר הציבורי ויידוי אבניםאוטובוס "אגד" שעבר היום (שלישי) באזור שער שכם בירושלים נרגם באבנים על ידי ערבים נוסעים שרועים על רצפת האוטובוס כדי להגן על עצמם
חיים טוויל
י"ג חשון התשפ"ב / 19.10.2021 18:54

נוסעים באוטובוס של חברת ‘אגד’ שנסע אחר הצהרים (שלישי) באזור שער שכם בירושלים חוו רגעים מפחידים במיוחד.

בתיעוד מהזירה נראים הרגעים בהם אבנים מושלכות לעבר האוטובוס – והחלונות המנופצים.

הנוסעים המבוהלים נשכבו על רצפת האוטובוס, כדי על עצמם מבלוקים והאבנים שהושלכו לעברם.

מהמשטרה נמסר כי במהלך הפרות סדר אלימות שהתפתחו באזור, יידו מתפרעים אבנים לעבר כוחות המשטרה – ולעבר אוטובוסים שחלפו במקום.

“כוח משטרה פעל לפיזור המתפרעים תוך שימוש באמצעים לפיזור הפרות סדר. השוטרים ולוחמי מג”ב עצרו עד כה 22 חשודים בחשד למעורבות באירועי הפרת הסדר הציבורי, אלימות וידוי אבנים לעבר אוטובוסים וכוחות המשטרה שפועלים במקום – ופעלו להדיפת המתפרעים ושמירת הסדר הציבורי”.

עוד הובהר מהמשטרה כי “המעצרים שבוצעו היום מצטרפים לעשרות מעצרים של מפירי סדר שבוצעו על ידי כוחות המשטרה באזור במהלך השבועות האחרונים. “נמשיך לפעול בנחישות וביד קשה נגד פורעי חוק, קטינים או בגירים, שינסו לפגוע בכוחות הביטחון ובמשתמשי הדרך באזור ובכל מקום אחר”.

 

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מוזר
    19/10/2021 19:39
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. בתגובת המשטרה הם לא גינו את האלימות שני הצדדים…