מגיש ב’גלי ישראל’ השתלח בשירלי פינטו: “סתומה, טוב שאת חירשת”

יוסי בן עטר, במהלך תכנית מאזינים ברדיו גלי ישראל: "שירלי פינטו טיפשה סתומה, טוב שאת חירשת ואנחנו לא שומעים את הקול הצרצרי שלך, טוב שאת לא יודעת לדבר" • הנהלת הרדיו: מתנצלים. המגיש התנצל על דבריו זמן קצר לאחר שנאמרו. מקרה זה יטופל מולו"
אבי כץ
י"ג חשון התשפ"ב / 19.10.2021 17:55

יוסי בן עטר, מגיש ברדיו ‘גלי ישראל’, השתלח היום (שלישי) בחברת הכנסת שירלי פינטו – בעקבות הציוץ הבוטה שלה נגד נתניהו בטוויטר.

“טיפשה, סתומה. גנבת קולות. הצביעו לך. את יודעת מה? טוב שאת חירשת, אמיתי. טוב שאת חירשת ואנחנו לא שומעים את הקול בטח הצרצרי שלך. טוב שאת לא יודעת לדבר”.

בעקבות הדברים החמורים פרסמה התחנה התנצלות:

“במהלך תוכנית המאזינים ששודרה היום, הביע מגיש התכנית את דעתו ואמר אמירות נגד ח”כ שירלי פינטו.

רדיו גלי ישראל אינו מוכן לקבל אמירות מהסוג המדובר ומתנצל בפני ח”כ פינטו ובפני כל מי שנפגע. יש לציין כי המגיש התנצל על דבריו זמן קצר לאחר שנאמרו. מקרה זה יטופל מול המגיש”.

שר החוץ, יאיר לפיד, הגיב: “ההתקפה הזו על שירלי פינטו היא התקפה על כל אדם עם מוגבלויות במדינת ישראל. מחזק את חברתנו שירלי, גאים בה, גאים שהיא חברה בכנסת ישראל”.

שרת הפנים איילת שקד: “אמירה לא יהודית, לא מוסרית ולא אנושית. רוב האנשים שטינפו פה בפיד, לא התמודדו עם עשירית ממה ששירלי התמודדה איתו בחיים, ובגאון. יוסי בן עטר – תתבייש!”

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות