אחרי יותר מחודשיים: נעצר החשוד בירי שפצע קשה חרדית בבת ים

המשטרה עצרה את החשוד בירי שפגע בעדי פרץ, בעת שנסעה ברכבה עם בתה בת ה-4 • מדובר בסכסוך בין עבריינים • מלבד היורה נעצרו ארבעה בני אדם נוספים • העצורים, תושבי בת ים וחולון, נעצרו בתום חקירה סמויה ומורכבת • הם חשודים במעורבות בניסיון חיסול של עבריין תושב העיר
חיים טוויל
י"ב חשון התשפ"ב / 18.10.2021 12:09

חודשיים לאחר הירי:  המשטרה פענחה את אירוע הירי בבת ים בחודש אוגוסט, במהלכו נפגעה עדי פרץ באורח קשה – והבוקר (שני) עצרה חמישה חשודים במעורבות בניסיון רצח.

המשטרה עצרה את החשוד בירי, לאחר שחוקרי ימ”ר ת”א ניהלו חקירה סמויה, במסגרתה הפעילו אמצעים טכנולוגים שונים, לצד ניתוח ממצאים פורנזיים בזירה ונקיטת פעולות חקירה מורכבות, שהביאו לחשיפת זהותם של חמישה חשודים – תושבי חולון ובת ים בשנות ה-30 לחייהם – שנעצרו עם מעבר החקירה הבוקר לשלב הגלוי.

פרץ בת ה-37, שומרת מצוות תושבת בת ים, נורתה בראשה ב-9 באוגוסט בעת שנסעה ברכבה ברחוב הנביאים בבת ים, בדרכה לקרובי משפחתה עם בתה בת ה-4 –  ונפצעה באורח קשה. היא איבדה שליטה על הרכב, עלתה על המדרכה ונעצרה על ככר.

בהמשך פונתה לבית החולים במצב קשה מאוד.

החוקרים בדקו תחילה את כל כיווני החקירה, ומהר מאוד התברר כי מדובר בירי תועה שנורה במסגרת סכסוך בין עבריינים.

חקירת המשטרה העלתה אז כי פרץ נורתה ממרחק של 10 מטרים על ידי עבריין, שכיוון את האש אל עבריין אחר שחלף במקום. לפי דיווח באתר ynet,  דמות המפתח בחקירה מראשיתה הייתה רוכב אופנוע שנראה נמלט מהמקום. חוקרי המשטרה ניסו להבין אם מדובר ביורה עצמו, או באדם שאליו כוונו יריות ולכן ברח. לבסוף התברר כי היורה ניסה לפגוע באדם שישב בקיוסק, במסגרת סכסוך בין כנופיות עבריינים באזור בת ים והמרכז, וכי הם קשורים לעוד סכסוכים וניסיונות חיסול.

כאמור, מלבד רוכב האופנוע שנראה נמלט, המשטרה לכדה לחשודים נוספים, והבוקר הם נעצרו.

בהתאם לצורכי החקירה וממצאיה, בכוונת המשטרה להביא את החשודים מחר לדיון בבימ”ש השלום תל אביב, בבקשה להאריך את מעצרם.

פרץ חולצה מרכבה בהכרה מלאה, אך לאחר שפונתה לבית החולים וולפסון בחולון מצבה הוחמר והיא הועברה לבית החולים איכילוב בתל אביב.

לאחר שלושה ימים מצבה של פרץ השתפר באופן משמעותי והיא חזרה להכרה. כעבור שישה ימים היא פרסמה מבית החולים פוסט בפייסבוק ובו כתבה: “תודה ענקית לכל מי שמתפלל עליי.

“אין לי ספק, התפילות קורעות את השמיים… מדי רגע מסבירים לי כמה ניסים קרו לי לפני שבוע בערב הנורא הזה… הלילות קשים עם כאבי תופת בראש שלא עוזבים, הבקרים בהתאוששות אך הנשמה תמיד בהודיה על כך שאני בחיים ויותר מזה הבת שלי”.

פרץ הוסיפה: “הודיה גדולה על בעלי שתמיד מסביבי דואג, ועל כל המשפחה והחברים שתומכים 7-24 כולם ככולם.

“מחכה כבר לבוקר בו אוכל לפתוח ספר להתפלל, כי כרגע אני רואה כפול עם לחץ גדול בכל הפנים. אוהבת את כולכם וגאה בכם שהתחזקתם באמונה וביטחון בבורא עולם, כי הכל מלמעלה והכל לטובה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות