קרבות ירושה בליכוד: המסמך החסוי של ברקת נקלט במצלמה מהיציע

ח"כ דודי אמסלם מקדם חוק שיגביל את היקף המימון לקמפיין פוליטי • מצלמת סלולר צילמה מיציע העיתונאים במליאה טבלת אקסל שמנהל ברקת - ובה נכתב מי מחברי הליכוד מתכוון להתנגד לחוק • ומה כתוב שם על ח"כ יולי אדלשטיין?
חרדים 10
י' חשון התשפ"ב / 16.10.2021 20:57

בגלל שח”כי הליכוד עברו צד במליאה, הם טרם התרגלו שמעליהם נמצא יציע העיתונאים. התוצאה?  ח”כ ניר ברקת צולם מחזיק מסמך פוליטי רגיש.

חבר הכנסת דודי אמסלם, שנחשב ליריב ותיק של ברקת עוד מימיו בעיריית ירושלים, מקדם הצעת חוק שנועדה לאסור שימוש בהון כספי לצורך קמפיין פוליטי. לפי החוק תוגבל תרומה של נבחר ציבור ובני משפחתו לעד 100 אלף שקל לצורך קמפיין פוליטי. החוק, כך נראה, נועד להגביל בעיקר את ניר ברקת שעשוי להשתמש בהונו הרב לצורך קמפיינים עתידיים, ובהם הקמפיין לראשות הליכוד.

אמש נחשף על ידי הפרשן הפוליטי הבכיר עמית סגל ב’אולפן שישי’ בחדשות 12, כי מצלמה סלולרית לכדה במליאת הכנסת השבוע את המחשב של ברקת, ובו טבלת אקסל שמסמנת את כל חברי הכנסת של הליכוד – ועמדתם כלפי החוק.

לפי הטבלה, בנימין נתניהו – לדעת ניר ברקת – תומך בחוק. לטענת נתניהו, הוא טרם החליט אם לתמוך בחוק. התמיכה הזאת, אם היא נכונה, היא לא דבר מקרי על רקע הקרבות שכבר החלו בליכוד.

מצד שני, יולי אדלשטיין שכבר הצהיר שירוץ נגד נתניהו בריאיון לחדשות 12 – מתנגד לחוק, כך על פי הטבלה של ברקת.

עוד נכתב בטבלת האקסל של ברקת שהוא כבר ערך שיחות עם ח”כ אדלשטיין, ח”כ ישראל כ”ץ וח”כ מירי רגב, אבל צריך לעשות עוד ועוד פגישות.

לגבי אדלשטיין הוא כותב “שזה טעון עוד שיחה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות