טירוף: יועצת ערבייה של יו”ר ועדת חו”ב צולמה עם שייחים תומכי טרור

חרדים 10
|
ט' חשון התשפ"ב / 14.10.2021 22:13
העוזרת הפרלמנטרית של יו”ר ועדת חוץ וביטחון הצטלמה עם שייחים תומכי טרור • עבודתה הוקפאה הערב עד לביצוע בירור • הפרשן עמית סגל: “רם בן ברק מצטדק ומגלגל עיניים. התנהלות מבישה מצידו”

אתר ‘הקול היהודי’ חשף כי העוזרת הפרלמנטרית של ח”כ רם בן ברק מיש עתיד, יו”ר ועדת חוץ וביטחון וסגן ראש המוסד לשעבר, השתתפה בקורס והצטלמה עם שייחים מסיתים בכירים ותומכי טרור.

אחד מהם תמך בפיגועי התאבדות ונחקר במשטרה רק השבוע.

בן ברק השוהה בחו”ל החליט לקיים בירור בעקבות הדיווח והקפיא את עבודת היועצת עד לחזרתו לישראל.

בציוץ שפרסם כתב: “הקפאתי הערב את פעילותה של עו”ד ליניר אבו הזאז בצוות לשכתי עד לחזרתי מביקור בחו״ל. בחזרתי ארצה אבצע בירור מעמיק מול עו”ד אבו הזאז ומול גורמים נוספים בדבר שאלות שעלו בנוגע להתנהלותה. אקבל את מסקנותיי בהתאם”.

הוא הוסיף: “כיו”ר ועדת חוץ וביטחון אעמיד תמיד את נס ביטחון המדינה לפני כל שיקול אחר”.

הפרשן הפוליטי הבכיר עמית סגל הגיב: “רם בן ברק מצטדק פה ומגלגל עיניים. אתמול פניתי אליו שוב ושוב והוא שחרר תגובות שמצדיקות את השתתפותה של העוזרת בסמינר עם תומכי הטרור. הוא לא באמת גילה זאת הערב, הוא פשוט גילה שיש מחיר ציבורי כשיו”ר ועדת חוץ וביטחון מעסיק מי שאוהבת ללמוד מתומכי פיגועי התאבדות. התנהלות מבישה מצידו”.

סגל הוסיף: “אני רוצה לחדד כדי שהאירוע החמור הזה לא יעבור בשתיקה: אתמול בערב, בן ברק ניסה להילחם בפרסום ולהסביר שאין אייטם. היא הייתה ממשיכה לעבוד באחת הלשכות הרגישות במדינה, לולא הכתבה פורסמה בקול היהודי. לבושתי לא הספקתי לפרסם בעצמי”.

עוד קודם לכן קרא ח”כ בצלאל סמוטריץ’, יו”ר הציונות הדתית, לבן ברק לפטר את העוזרת. ”ועדת החוץ והביטחון היא הוועדה הרגישה ביותר בכנסת. לא יעלה על הדעת שמי שמקיימת קשרים הדוקים עם גורמים הקשורים לטרור תשתתף בדיוניה ותיחשף למידע הרגיש שעולה בהם. הכתובת על הקיר. טוב יעשה רם בן ברק אם יראה לה את הדלת החוצה מיד'”.

לאחר ההודעה של בן ברק הקפאת עבודתה, צייץ סמוטריץ’: “יש קו ישיר שמחבר בין הזעזוע הצבוע מהאמת שאמרתי אתמול לחברי הכנסת הערבים במליאת הכנסת לבין מינויה של ערביה שמקיימת קשרים עם גורמי טרור ליועצת של יו”ר וועדת חוץ וביטחון: עצימת עיניים והתכחשות לאמת ולסכנותיה תוך התמכרות לאשליית יח”צ פרוגרסיבית כדי להיראות ולהרגיש נאור”.