רובינשטיין אירח את שקד • וידר: יריקה בפרצוף התושבים

אריה ריבקינד
|
ח' חשון התשפ"ב / 14.10.2021 13:05
שרת הפנים בביקור בעיריית בני ברק: “שמחתי לפגוש את ראש העיר. בני ברק היא עיר מיוחדת. על אף שמדובר באחת הערים הצפופות בעולם מדד האושר בה הוא מהגבוהים בעולם” • וידר: “הזמנת ‘הכבוד’ נועדה לסייע לעסקנים להימלט מביקורת של משרד הפנים על השימוש בכספי הציבור”

שרת הפנים איילת שקד הגיעה היום (חמישי) לביקור בעיריית בני ברק ונפגשה עם ראש העיר אברהם רובינשטיין וצוות משרדו.

בפגישה דנו המשתתפים בנושאים מקצועיים, ויחד עם מנכ״ל משרד הפנים, יאיר הירש, דנו על האתגרים עמם מתמודדת העיר ועל דרכי הסיוע.

שרת הפנים, איילת שקד: “כמו תמיד, שמחתי לפגוש את ראש העיר. בני ברק היא עיר מיוחדת שהדבר המדהים בה הוא שעל אף שמדובר באחת הערים הצפופות בעולם מדד האושר בה הוא מהגבוהים בעולם”.

בתגובה לאירוח השרה בעיריית בני ברק, תקף יעקב וידר, יו”ר סיעת הליכוד במועצת העיר: “הזמנת ‘הכבוד’ של איילת שקד לעיריית בני ברק יומיים לאחר דבריו המזעזעים של בנט נגד הציבור החרדי וסירובה העיקש לגנות אותם, נועדה לסייע לעסקנים להימלט מביקורת של משרד הפנים על השימוש בכספי הציבור.

“זו יריקה נוספת בפרצופם של תושבי העיר, אשר מלמדת שוב עד כמה העסקנים ושקד התנתקו לחלוטין מהציבור החרדי והציוני”.

שרת הפנים התייחסה אתמול לאמירה של נפתלי בנט, לפיה “אני שמח שיש חרדים, אבל אנחנו צריכים להגביל את ההשפעה הפוליטית שלהם”.

שקד אמרה: “החרדים הם חלק אינטגרלי ממדינת ישראל והם צריכים להיות גם חלק מהמאמץ הציוני ליישב את הנגב. הציבור החרדי חשוב מאוד במדינת ישראל. פוטנציאל הצמיחה במדינה יגיע משילוב חרדים במעגל העבודה. לאח שלי יש חברת הייטק, הוא מעסיק הרבה חרדים ואפשר רק להגדיל את זה”.