ליצמן תקף את ליברמן: “מטומטם, מבין בוודקה ובטניס, לא בבריאות”

ביקר את שר האוצר בגלל התנגדותו להענקת פטור ממע"מ לתרופות אונקולוגיות • יוזם הצעת החוק ח"כ אמסלם: "לטלוויזיות באילת יש פטור ממע"מ, לתרופות בשביל אנשים שרוצים כמה שבועות לחיות - אין" • ישראל ביתנו: "התרגלנו כבר להערות הגזעניות של ליצמן וחבריו, הם בפאניקה"
אריה ריבקינד
ח' חשון התשפ"ב / 13.10.2021 23:39

ח”כ יעקב ליצמן תקף הערב (רביעי) בבוטות את שר האוצר אביגדור ליברמן וכינה אותו “מטומטם”.

שר הבריאות לשעבר, תקף ליברמן בשל התנגדותו להצעת החוק של ח”כ דודי אמסלם להענקת פטור ממע”מ למכירת תרופות אונקולוגיות.

“משרד האוצר מטומטם, לא מבינים ששר האוצר מטומטם ולא מבין שום דבר באיך להציל אנשים”, אמר ליצמן. “יש לו הבנה בטניס, יש לו הבנה בוודקה. בבריאות הוא לא מבין”.

בישראל ביתנו הגיבו: “התרגלנו כבר להערות הגזעניות של ליצמן וחבריו. הם בפאניקה מאובדן השליטה על הברז של תקציב המדינה וניכר שהם בקריז של גמילה. שר האוצר ימשיך להוביל להעברת תקציב אחראי וחברתי, בעוד שליצמן ימשיך לצעוק גוואלד מהיציע”.

יוזם הצעת החוק, ח”כ אמסלם, תיאר את הניסיון שלו עם היעדר הפטור לפני 12 שנים, מהתקופה שרעייתו הייתה חולה: “נאלצתי לרכוש תרופה לאשתי ב-50 אלף שקל בחודש”, אמר ח”כ אמסלם. “אני פתאום שומע מהחברה: ‘לא כולל מע”מ’. אני נפלתי מהכיסא. טלוויזיות באילת זה ללא מע”מ, פירות וירקות זה בלי מע”מ. זה תרופות לאנשים שרוצים עוד כמה שבועות לחיות. אני רוצה לראות מי זה הבן אדם שעשה את זה? מי התנגד לזה?”

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ליצמן
    14/10/2021 10:30
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. עוד צדיק אחד כמו ליצמן…
    אם היית חכם לא היית עכשיו באופוזיציה…