‘האבא התחיל לצרוח’: תינוקת מתה לאחר שנשכחה שעות ברכב בשרון

חרדים 10
|
ז' חשון התשפ"ב / 13.10.2021 17:01
מחקירה ראשונית עולה: ההורים רצו לקחת את הילדה למעון, אך כל אחד היה סבור שהיא עם השני • שכן: “האב יצא אל האוטו והחל לצרוח שהיא הייתה שם שעות” • משטרת ישראל פתחה בחקירה לברור נסיבות האירוע

תינוקת בת שנה וחצי מתה היום (רביעי) לאחר שנשכחה ברכב המשפחתי.

חובשים ופראמדיקים של מד”א שהוזעקו לזירה העניקו לה טיפול רפואי ופינו אותה לבית חולים ‘מאיר’ בכפר סבא, כשהיא במצב אנוש,  תוך כדי פעולות החייאה. למרבה הצער, לצוות הרפואי לא נותר אלא לקבוע את מותה.

לפי דיווח ב’ישראל היום’, מחקירה ראשונית עולה כי ההורים רצו לקחת את הילדה למעון בבוקר, הניחו אותה ברכב ומשום מה לא לקחו אותה – ככל הנראה מאחר שכל אחד חשב שהשני לקח אותה.

בצהריים, כשרצו להחזיר אותה מהמעון, גילו שהיא נשכחה ברכב.

שכן שנכח באזור סיפר ל’ישראל היום’: “האבא יצא לרכב ואז התחיל לצרוח שהילדה היתה שעות באוטו. כנראה ששכחו אותה בבוקר כשהתכוונו לקחת אותה למעון”.

חובש רפואת חירום במד”א מאור עוקב ופראמדיקית מד”א סטלה מנור סיפרו: “כשהגענו עם האמבולנס לרחוב סימנו לנו להיכנס לאחד הבתים והובילו אותנו לפעוטה שהייתה מחוסרת הכרה וחמה מאוד למגע.

“סיפרו לנו שהיא הייתה זמן ממושך ברכב סגור. הענקנו לה טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה מתקדמות שכללו הנשמות, עיסויים ומתן תרופות. הכנסנו אותה לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותה במצב קריטי לבית החולים תוך המשך ביצוע פעולות החייאה.”

משטרת ישראל פתחה בחקירה לברור נסיבות האירוע.