‘התפללו’ • אחרי ששב להכרה: החמרה במצבו של איציק סעידיאן

אחרי ששב להכרה, שוחח עם משפחתו ואף קיבל אורחים: מצבו של סעידיאן, שהצית עצמו מול אגף השיקום של משרד הביטחון - החמיר • משפחתו: "מבקשים מעם ישראל להתפלל לרפואתו"
חרדים 10
ז' חשון התשפ"ב / 13.10.2021 12:15

משפחתו של איציק סעידיאן, המאושפז במצב קשה בבית החולים שיבא בתל השומר, מעדכנת הבוקר (רביעי) על החמרה במצבו.

סעידיאן, שהצית עצמו לפני כחצי שנה מול אגף השיקום של משרד הביטחון בפתח תקווה, החל להרגיש פחות טוב היום. הוא נמצא בטיפול נמרץ ועדיין נשקפת סכנה לחייו.

”חלה החמרה במצבו של החייל, גיבור ישראל, איציק סעידיאן”, נכתב בהודעה של משפחת סעידיאן. “המשפחה מבקשת לחדול מביקורים בעת הזו ומעם ישראל להתפלל לרפואתו של יצחק חיים בן לידה”.

אבי סעידיאן, אחיו של איציק, אמר בצהרים  בגל”צ: “הוא עדיין בסכנת חיים, הוא מתאמץ להוציא כל מילה, הביקורים האלה הכבידו עליו. אני מקווה מאוד שזה לא משהו רציני. הוא ממשיך לקבל טיפול ואנחנו מבקשים בחודש הקרוב לא להגיע בכלל לבקר במחלקה. אין לו מערכת חיסונית”.

שר הביטחון בני גנץ ביקר אתמול את סעידיאן ומשפחתו, יחד עם ‘מצוין צה”ל’ זיו שילון. גם ראש מחוז ירושלים באגף השיקום, תמר גליל, והמג”ד של סעידיאן, אל”מ ארז אלקבץ, נכחו בביקור.

בביקור השתתף גם הזמר דוד ד’אור ששר ליד מיטתו של סעידיאן.

אחרי הביקור אמר גנץ: “ביקרנו את איציק הבוקר בביקור מרגש. איציק ערני, מתקשר, מדבר, שומע את דוד ד’אור שר לו. זה היה מאוד מרגש, ממש משמח לראות את ההתקדמות שלו. הוא נמצא במקום הכי טוב האפשרי לטיפול והוא מקבל את הטיפול הכי טוב שאפשר”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות