עורך ערוץ 7: אמירתו של בנט נגד החרדים מזעזעת ומביישת, נחרדתי

עוזי ברוך, המנכ"ל והעורך הראשי של ערוץ 7, מגנה בחריפות את דבריו של בנט נגד הציבור החרדי • יועצים צעירים, חסרי ניסיון ובלתי מקצועיים שסובבים אותו מפילים אותו בכל מיני עצות אחיתופל
חרדים 10
ז' חשון התשפ"ב / 13.10.2021 11:22

עוזי ברוך, המנכ”ל והעורך הראשי של ערוץ 7, מגנה בחריפות את דבריו של נפתלי בנט נגד הציבור החרדי בוועידת ה’ג’רוזלם פוסט’.

בראיון לרדיו ‘קול חי’ העיר תחילה: “מגוחך שפוליטיקאי שלא עובר כרגע את אחוז החסימה או מחזיק בשישה מנדטים שחלקם מרגישים מרומים ונבגדים מרשה לעצמו להחרים ציבור גדול עם 16 מנדטים כמו הציבור החרדי.

“כששמעתי אותו בוחר דווקא בכנס של הגרוזלם פוסט להתנגח בציבור החרדי – התביישתי, נחרדתי וחשבתי אולי הבעיה אצלי, אולי אני חמוץ ממורמר, ואני קורא מאמר של הרב עמיחי גורדין בערוץ 7, תומך של בנט, שכותב את זה יפה: כבוד ראש הממשלה – תעצור מיד, צריך להביא לעם הזה חיבור וריפוי. זה הכרטיס כניסה שלך לתפקיד. אל תלך בדרכו של קודמך ואל תעודד סלידה הגובלת בשנאה כלפי ציבורים אחרים”.

“אני אומר לך שיש שיגידו בנטיסט, תומך או אוהב בנט, אבל אני קרוב יותר במעגל החיים שלי ויש לי משותף יותר עם הציבור החרדי, עם מאיר פרוש או אריה דרעי מאשר לניצן הורביץ, מוסי רז, מרב מיכאלי או איבתיסאם מרענה”.

לדברי ברוך, לא ברור האם בנט לפי שעה נוטש את הציבור הדתי שעזר לו כל השנים האחרונות להגיע ללשכת ראש הממשלה – ומקבל את עצתו של העיתונאי נחום ברנע לחפש קולות בשמאל או שמא אלה היועצים הצעירים, חסרי הניסיון והבלתי מקצועיים שסובבים אותו ומפילים אותו בכל מיני עצות אחיתופל.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות