הורים שכולים הפגינו מול קפלן: לפטר העובדים, סכנה למאושפזים

משפחות שכולות ופעילי 'אם תרצו' קיימו משמרת מחאה מול המרכז הרפואי 'קפלן' ברחובות, בשל סירוב ההנהלה לפטר את שני העובדים שהצטלמו עם המחבל • "הנהלת קפלן לא יכולה להתחבא מאחורי בירורים והבעות חרטה גנריות"
חיים טוויל
ו' חשון התשפ"ב / 12.10.2021 20:59

משפחות שכולות ופעילי ‘אם תרצו’ קיימו הערב (שלישי) משמרת מחאה מול המרכז הרפואי ‘קפלן’ ברחובות, בשל סירוב ההנהלה לפטר את שני העובדים שהצטלמו עם המחבל מוקדאד קוואסמה מארגון הטרור חמאס, שמאושפז בבית החולים לאחר שהחל לשבות רעב.

מירב חג’אג’ מפורום ‘בוחרים בחיים’ של המשפחות השכולות, אמה של סגן שיר חג’אג’ הי”ד שנרצחה בפיגוע הדריסה בארמון הנציב: “אנו דורשים מהנהלת בית החולים קפלן לפטר מיידית את שני העובדים הללו. מי שתומך בטרור לא ראוי לעבוד בבית חולים ומהווה סכנה למאושפזים ישראלים. מי שתומך בטרור, צריך לשלם על זה מחיר”.

יהודה שרבאני, ראש אגף פעילויות שטח של תנועת אם תרצו: “הגענו לכאן כדי להעביר מסר ברור: אין סובלנות כלפי תמיכה במחבלים. לא ייתכן שמי שאמורים לטפל באזרחים ישראלים יתמכו במחבל חמאס. הנהלת בי”ח קפלן לא יכולה להתחבא מאחורי בירורים והבעות חרטה גנריות. הם חייבים לפטר את העובדים הללו לאלתר!”

כפי שדווח אמש בחרדים 10, הנהלת המרכז הרפואי ‘קפלן’ החליטה  שלא לפטר את שני האחים מבית החולים שהצטלמו ‘סלפי’ עם המחבל והסתפקה  בהבהרה בלבד.

“העובדים המדוברים זומנו לבירור משמעתי בהנהלת בית החולים, במסגרתו הובהר להם חומרת הדבר, והם הביעו חרטה על מעשיהם”, נמסר מבית החולים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות