‘כועס על מה שעוללתי’: סרבן חיסון חלה קשה – ופרסם פוסט חרטה

מאיר דיין, בן 49, אושפז במשך שלושה שבועות בטיפול נמרץ לאחר שחשש להתחסן "מתוך דאגה מתופעות הלוואי שפורסמו ברשתות" • לאחר שהחלים, הוא פונה ל"אלה שידם קלה על המקלדת" - ואומר: "אני עובדה קיימת לנזקי הקורונה, מי שלא מתחסן לא נושם"
חרדים 10
ו' חשון התשפ"ב / 11.10.2021 23:47

מאיר דיין, בן 49, החליט שלא להתחסן מתוך דאגה מתופעות הלוואי שפורסמו בכלי התקשורת והרשתות החברתיות.

לאחר שהונשם ועמד בפני סכנת חיים, הוא קרא היום (שני), בדף הפייסבוק של בית החולים איכילוב שבו אושפז,  לכל הסרבנים להתחסן כמה שיותר מהר.

“כאזרח מן השורה גם אני התבלבלתי מעומס הדיעות והאינפורמציה שפורסמו על ידי בעלי אינטרסים”. סיפר דיין. “ואז חטפתי את הקורונה. ביום העשירי למחלה מצבי החמיר ואני מפונה לבית חולים איכילוב”.

דיין העיד: “זה היה הלם עבורי ושאלתי את עצמי איך זה קרה לי. בשלב זה ירד לי האסימון, הבנתי שהסתבכתי ושזה לא הולך להיות קל כמו שדאגו מומחי הסרבנים להוכיח את נאורותם על חשבון חיי אדם. בשלב הזה כל כך כעסתי על עצמי ועל מה שעוללתי למשפחתי שנאלצה לקבל בכניעה את המצב אליו נקלעתי בגלל סירובי להתחסן”.

הוא הוסיף וסיפר: “תוך 48 שעות חלה הדרדרות מהירה במצבי עד איבוד הכרה. הורדמתי והונשמתי במשך שמונה ימים. אחרי אשפוז של שלושה שבועות בטיפול נמרץ, כשאני מטלטל בין חיים למוות, יצאתי מכלל סכנה אבל הדרך להחלמה עוד ארוכה מאוד.

“בימים אלו אני עורך בדיקות מסיביות בבית החולים איכילוב על מנת לרפא את גופי מהנזקים שהנגיף הותיר לי. זה כולל ניתוחים, שיקום ריאות אינטנסיבי ועוד שלל פרוצדרות רפואיות, בקיצור כייף גדול!

“עכשיו תרשו לי לפנות לכל הסרבנים, הוגי דעות למיניהם, וכאלה שידם קלה על המקלדת – ותרשו לי להזמין אתכם להתעמת איתי: מאיר דיין, עובדה קיימת לנזקי מחלת הקורונה ושיצא מזה בנס!

“ישנה משוואה אחת והיא: מי שמתחסן נושם ומי שלא מתחסן לא נושם!”

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    שטיות ואין שום הוכחה לכך
    12/10/2021 04:51
    שקר
  1. אנחנו לא שפני ניסיונות