עובדי ‘קפלן’ שהצטלמו עם מחבל “הביעו חרטה” • אם תרצו: תפטרו!

הנהלת 'קפלן' ברחובות החליטה שלא לפטר את עובדי בית החולים שהצטלמו עם מחבל חמאס שאושפז בבית החולים • 'אם תרצו: מול תמיכה בטרור אין בירורים ואין גמגומים. הנהלת בית החולים כשלה באופן חמור
חיים טוויל
ה' חשון התשפ"ב / 11.10.2021 20:44

הנהלת המרכז הרפואי ‘קפלן’ החליטה היום (שני) שלא לפטר את שני האחים מבית החולים שהצטלמו ‘סלפי’ עם המחבל מקדאד אלקוואסמי מארגון הטרור ‘חמאס’, שמאושפז בבית החולים לאחר שהחל לשבות רעב.

ח”כ עמיחי שיקלי קרא בטוויטר לפיטורי השניים: “שלום לצמד אנשי הצוות הרפואי בבית החולים קפלן ברחובות, שנראה להם סבבה לעשות סלפי עם מחבל חמאס מחברון. אני אפנה להנהלת בית החולים בדרישה לסלקם, ולמשרד הבריאות כדי להדיחם מהרפואה הציבורית בישראל בבושת פנים”.

אולם הנהלת בית החולים החליטה, כאמור, להסתפק בהבהרה בלבד.

“העובדים המדוברים זומנו לבירור משמעתי בהנהלת בית החולים, במסגרתו הובהר להם חומרת הדבר, והם הביעו חרטה על מעשיהם”, נמסר מבית החולים.

יו”ר תנועת ‘אם תרצו’, מתן פלג, קרא להנהלת בית החולים לפטר את מחבקי המחבל: “הנהלת בית החולים קפלן כשלה באופן חמור. ברגע שעובד בבית חולים מחבק ומצטלם עם מחבל, אין מקום לבירור ואין מקום להתנצלות.

“כל יום שבו בית החולים ממשיך להעסיק את אותם עובדים הוא יום מסוכן לחולים שבאים להתאשפז בבית החולים. מול תמיכה בטרור אין בירורים ואין גמגומים. תפטרו מיידית את תומכי הטרור”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות