פרוש: “כל פעם שיש תקלות עם עבאס, צצים השמועות על החרדים”

ח"כ מאיר פרוש העריך הבוקר כי הממשלה לא תיפול בשלב זה, אך פעולות האופוזיציה יפוררו אותה בהדרגתיות • "אין לי ספק שכאשר עושים ופועלים בסוף זה מצליח"
חרדים 10
ה' חשון התשפ"ב / 11.10.2021 12:58

ח”כ מאיר פרוש העריך הבוקר (שני), בראיון לרדיו ‘קול חי’, כי הממשלה לא תיפול בשלב הנוכחי – אך פעולות האופוזיציה יפוררו אותה בהדרגתיות.

“אני לא מציע לציבור לקבל את דברי הייאוש של כל מיני אנשים. אני חושב שצריך להמשיך”, אמר פרוש. “אני רוצה להזכיר שהממשלה של לפיד-בנט-נתניהו בשנת 2013 החזיקה מעמדה 18 חודש. היא לא נפלה ביום, היא נפלה ממכות חוזרות ונשנות שהיא קיבלה והחומה התחילה להתנועע ולהיסדק ובסוף היא נפלה. אין לי ספק שכאשר עושים ופועלים בסוף זה מצליח”.

לדבריו, “עם הקמת הקואליציה ניסו להעביר חוק שארבעה פורשים יכולים להקים סיעה בפני עצמה, כי היו כאלה שחשבו שיש להם כמה מתוך הליכוד שיסכימו לבוא לממשלה, והממשלה הייתה אז חדשה, נוצצת. אבל הנה, העבודה של האופוזיציה עשתה לפחות את זה – שגם אם מישהו בליכוד חשב אז שכדאי לעבור לקואליציה, הוא היום יודע שזה דבר לא בטוח, שזו קואליציה לא יציבה”.

פרוש התייחס למחאה שביצע בחדר ועדת החוקה בשבוע שעבר, כאשר התיישב על הריצפה וקרא תהילים: “שמעתי ביום חמישי בבוקר שהרבאיי הרפורמי הזה נכנס לעזרת הנשים בכותל עם ספר תורה, משהו שמאוד הכעיס אותי וכאב לי. שיניתי את סדר היום שלי ובאתי לכנסת, אמרתי לעצמי אם הוא יודע להפריע לנו בכותל – אז נפריע לו בוועדה.

“בשבילו זו הייתה גם פגיעה יוקרתית, הוא ישב עם שולחן ומסביבו שלושים איש והוא מנהל את הוועדה והוא כל רגע חושב שזה יגמר מתישהו וזה ממשיך וממשיך. אמרתי לו: אם אתה תפריע לנו בכותל – אנחנו נפריע לך פה”.

ומה יש לו לומר על השמועות כי המפלגות החרדיות ייכנסו לקואליציה?

“ככל שיהיו תקלות בין הממשלה למנסור עבאס, יהיו שמועות של שיחות בין הקואליציה לח”כים החרדיים. צריך לזכור שעבאס קשוח. אם יקבל כסף – ימשיך בממשלה. אחרת, אין לו מה להפסיד”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות