שני אחים ב’קפלן’ הצטלמו מחובקים עם מחבל חמאס ששובת רעב

מקדאד קוואסמה, מחבל חמאס מחברון הכלוא בכלא הישראלי, מאושפז במחלקה פנימית בבית החולים 'קפלן' שבה עובדים שני האחים, ערבים ישראלים • בעקבות מצבו הרפואי של המחבל אין עליו שמירה של גורמי ביטחון • עמיחי שיקלי: "להדיחם מהרפואה הציבורית בישראל בבושת פנים"
חרדים 10
ה' חשון התשפ"ב / 11.10.2021 11:46

שני אחים, ערבים-ישראלים שעובדים בבית החולים קפלן, הצטלמו מחובקים עם המחבל מקדאד קוואסמה ששובת רעב – ומאושפז במחלקה הפנימית שבה הם עובדים.

מדובר באסיר חמאס שמגיע ממשפחה שחלק מאנשיה משתייכים לארגון הטרור. בסרטון נראים השניים ניגשים אל מיטתו, עומדים משני צדדיו ומחזיקים את ידיו – ומצטלמים עימו מחובקים ומחויכים.

בעקבות שביתת הרעב של קוואסמה ומצבו הגופני, לא הוצבה עליו שמירה של גורמי ביטחון.

לפי דיווח בחדשות 12, לאחר שנודע לבית החולים על התיעוד, התקבלה החלטה לזמן את שני האחים לשיחת בירור ראשונית שצפויה להתקיים הבוקר, לאחריה ישקלו בבית החולים בצעדים נוספים.

ח”כ עמיחי שיקלי קרא בטוויטר לפיטורי השניים: “שלום לצמד אנשי הצוות הרפואי בבית החולים קפלן ברחובות, שנראה להם סבבה לעשות סלפי עם מחבל חמאס מחברון. אני אפנה להנהלת בית החולים בדרישה לסלקם, ולמשרד הבריאות כדי להדיחם מהרפואה הציבורית בישראל בבושת פנים”.

הפעיל הערבי-ישראלי יוסף חדאד קרא גם הוא לפטר את מאדירי המחבל מבית החולים קפלן. “שני אנשי הצוות הרפואי האלה בבית החולים קפלן מצטלמים עם מחבל חמאס שובת רעב כאילו הוא גיבור. זה ביזיון ודבר פסול”.

הוא הוסיף: “גם כאנשי רפואה, מי שעוסק בהצלת חיי אדם לא יכול להאדיר ולהעריץ את מי שעוסק ברצח, אבל גם כתושבי ישראל – כי חמאס הוא האויב של כולנו. מצפה מהנהלת בית החולים לפטרם מיידית”.

חדאד הדגיש: “חשוב לומר – שניהם לא מייצגים את עשרות אלפי הרופאים האחים ואנשי הצוות הרפואי מהחברה הערבית שמטפלים במסירות אין קץ בבתי החולים בישראל וכל מי שאי פעם שכב בבית חולים יכול להעיד על כך”.

מבית החולים קפלן נמסר בתגובה: “הנושא בבדיקה מול העובדים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות