טיהור? אמיר איבגי סיים תפקידו כמנהל מחלקת החדשות בגל”צ

לאחר כשנה וחצי: אמיר איבגי מסיים את תפקידו כראש מחלקת החדשות בגלי צה״ל • לפי סיכום עם מ״מ מפקד גל״צ גלית אלטשטיין. ימשיך להגיש את יומן הצהריים של התחנה • ח"כ שלמה קרעי: "מסע הטיהור של בני גנץ מתחיל"
אבי כץ
א' חשון התשפ"ב / 07.10.2021 16:34

לאחר כשנה וחצי: ראש מחלקת החדשות בגלי צה”ל, אמיר איבגי, יסיים את תפקידו.

על פי הודעת גלי צה”ל, מ״מ מפקדת גלצ, גלית אלטשטיין וראש מחלקת החדשות, אמיר איבגי, סיכמו ב”החלטה משותפת” על סיום תפקידו כמנהל המחלקה.

יחד עם זאת ציינו, כי איבגי ימשיך להגיש את יומן הצהריים. “אמיר יסיים את תפקידו בזמן הקרוב, לאחר שימונה לו מחליף ובתום הליך חפיפה מסודר”, נאמר.

בגלי צה”ל ציינו: “אמיר ניהל את מערכת החדשות של גל”צ במשך שנה וחצי בתקופה רווית אתגרים שידוריים, בשיאם של מגפה עולמית ומשבר כלכלי עולמי ומקומי.  “בד בבד, הציבה התקופה אתגרים מאחורי הקלעים כאשר מדיניות הסגרים מנעה את הגעתם של חיילי, עיתונאי ושדרי גל”צ לתחנה והצריכה התארגנות מהירה למציאות חדשה. כל זאת כשגל”צ נדרשת לשידורים רציפים ובמקביל, נמשכת חפיפת הדורות החדשים”.

גלית אלטשטיין אמרה: “תודתי הגדולה לאמיר על העבודה המאומצת בכלל ובתנאים הללו בפרט. אני מצפה להמשך דרכנו ועבודתנו המשותפת״.

ח”כ שלמה קרעי הגיב על סיום תפקידו של אמיר איבגי כראש מחלקת החדשות בגל”צ: “מסע הטיהור של בני גנץ מתחיל. אם גנץ חושב שהמכון הישראלי לדמוקרטיה, ארגוני חופש הביטוי והתקשורת ישתקו לו על זה… הוא כנראה צודק… אני שוקל להקל עליו ולהעלות את הצעת החוק שלי לסגירת גל”צ”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות