פינדרוס: ‘כל הרפורמה זה נקמת הרב סתיו, מוכן שיתבעו אותי דיבה’

יו"ר סיעת יהדות התורה בדיון על רפורמת הכשרות: "כל מטרת הרפורמה נועדה לנקום את נקמת הרב סתיו על כך שלא נבחר לרב ראשי לישראל. שליחיו נמצאים כאן בחדר בשביל שנקמתו תבוצע"
חרדים 10
א' חשון התשפ"ב / 07.10.2021 15:25

יו”ר סיעת יהדות התורה, ח”כ יצחק פינדרוס, תקף היום (חמישי), במהלך דיון בוועדה לשירותי דת יהודיים את רב העיר שהם, הרב דוד סתיו – העומד בראש ארגון רבני צהר.

לפי דיווח של יהונתן גוטליב בערוץ 7, פינדרוס כינה את רפורמת הכשרות שמוביל השר לשירותי דת מתן כהנא כ”נקמת סתיו שלא נבחר לרב ראשי” – תוך שהוא מקפיד שלא להשתמש במילה “רב”.

“כל הרפורמה זה סתיו”, אמר ח”כ פינדרוס בדיון. “שר הדתות ואנשיו הם נציגים של הרב סתיו”.

יו”ר הוועדה, ח”כ יוליה מלינבוסקי מישראל ביתנו, השיבה לו: “חבל שאי אפשר לתבוע חברי כנסת”.

ח”כ פינדרוס ענה: מוכן להסיר את חסינותי.

בהמשך הוא הוסיף: “כל הרפורמה הזאת היא רפורמת סתיו. נקמת סתיו שלא נבחר לרב ראשי. זה הבסיס שלה, כל הרפורמה בנויה על זה”.

על האמירה של יו”ר הוועדה  כי חבל שלא ניתן לתבוע על שאמר שהשר כהנא הוא נציג של הרב סתיו – הגיב: “גוף שרוצה לתבוע אותי ויש לו בעיה כלכלית של עורך דין – אני מוכן לממן לו את העורך דין”.

“כל מטרת הרפורמה נועדה לנקום את נקמת הרב סתיו על כך שלא נבחר לרב ראשי לישראל. שליחיו נמצאים כאן בחדר בשביל שנקמתו תבוצע. אני מוכן להסיר את החסינות שיתבעו אותי דיבה”.

מלשכתו של  ח”כ פינדרוס נמסר על הדיון בכנסת: “כל מטרת הרפורמה נועדה לנקום את נקמת הרב סתיו על כך שלא נבחר לרב ראשי לישראל. שליחיו נמצאים כאן בחדר בשביל שנקמתו תבוצע. אני מוכן להסיר את החסינות שיתבעו אותי דיבה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות