לקחו דגימת DNA בכפר א-נבי שית: פרטים חדשים על ‘מבצע רון ארד’

ערוץ אל-ערבייה טוען כי במסגרת פעילות המוסד להשגת מידע על רון ארד הי"ד, נלקחו דגימות DNA מגופה הטמונה בכפר נבי שית בבקעת הלבנון כדי לבדוק אם היא שייכת לנווט השבוי • חן ארד ברשת ב: לא יודע מה תוצאות המבצע לאיתור אחי
חרדים 10
כ"ט תשרי התשפ"ב / 05.10.2021 18:28

כלי תקשורת בסעודיה מדווחים כי מגופה בלבנון נלקחו דגימות DNA  כדי לבדוק אם היא שייכת לנווט רון ארד הי”ד.

רשת אל ערבייה, הנמצאת  בבעלות סעודית, דיווחה ממקורותיה כי ישראל הוציאה לפועל שני מבצעים בסוריה ובלבנון בחודש שעבר, כדי לגלות מה עלה בגורלו של הנווט רון ארד.

לפי הדיווח, בסוריה  נחטף קצין איראני שפרש לגמלאות ושוחרר.

בלבנון, כך נטען בדיווח, נלקחו דגימות DNA מגופה שישנה אפשרות שהיא שייכת לנווט רון ארד. לפי אל-ערבייה, המבצע בלבנון היה בכפר א-נבי שית בבקעת הלבנון, המקום האחרון שבו שהה ארד.

לדיווח אין אישור מכל מקור אחר ומהימנותו אינה ברורה.

העיתון הערבי ‘ראי אל-יום’ טען הבוקר כי המבצע התרחש על אדמת סוריה ובמהלכו חטפה יחידה של המוסד גנרל איראני שהועבר למדינה אפריקנית, שם נחקר ולאחר מכן שוחרר.

לכל הדיווחים הללו אין אישור.

חן ארד התייחס היום, בתוכנית ‘בחצי היום’ ברשת ב’, למבצע לגילוי מידע אודות אחיו רון. על רקע הוויכוח סביב הצלחת הפעולה –  האח ציין כי איננו יודע מה הן תוצאות המבצע.

ארד הוסיף כי תוצאות המבצע הן עניין מקצועי וכי בסוף אחרי 35 שנים, אחיו עדיין לא שוחרר. “צריך להודות לכל אלה שעשו ועושים”, ציין.

הבוקר ביקר בכיר בקואליציה את בנט על חשיפת המבצע. הבכיר אמר כי בנט לא היה צריך לחשוף מבצע ביטחוני רגיש בנאום פוליטי, וכי זה לא מכבד את אנשי מערכת הביטחון. “אלו היו אמירות מיותרות לחלוטין של ראש הממשלה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות