יוזם קמפיין ‘דלי הקרח’ שכבש את העולם – מת בטביעה

אליעזר היון
|
כ"ה אב התשע"ד / 21.08.2014 15:37
גריפין אובחן כחולה במחלת ALS לפני כשנתיים והחליט לצאת בקמפיין להעלאת המודעות למחלה • עד כה נאספו עשרות מיליוני דולרים בפרוייקט שכבש את העולם

יוזם קמפיין ‘דלי הקרח’ – קורי גריפין – שכבש את העולם בשבועות האחרונים, מת בטביעה. כך מדווח אתר ‘הוליווד לייף’.

גריפין אובחן בשנת 2012 כחולה בעצמו במחלת ALS, כלומר בניוון שרירים. ביחד עם חברים נוספים ייסד את קמפיין ‘שפיכת דלי הקרח’, במסגרתו שופכים ידוענים רבים, אך גם מיליוני אנשים ‘רגילים’ ברחבי העולם, דלי מלא במי קרח על עצמם, כדי להעלות את המודעות למחלה הקשה ולגייס כספים למחקר שיחפש תרופה לה.

בין הידוענים שהשתתפו בקמפיין היו נשיא ארצות הברית לשעבר ג’ורג’ בוש, וכל המייסדים הכבדים של עולם ההייטק.

הקמפיין הצליח ועד כה נאספו עשרות מיליוני דולרים, וליתר דיוק 22,900,000 דולר.

לפני ימים ספורים השתתף גריפין בארוע התרמה, בו נאסף סכום של 100 אלף דולר. לאחר מכן הוא יצא לצלול בחוף ננטקס במסצ’וסטס. עדי ראייה מספרים כי הוא צלל, עלה על פני המים פעם אחת – ואז נעלם.

בשלוש לפנות בוקר אותרה גופתו ונקבע מותו.

חבריו סיפרו כי קורי מסר את כל חייו לטובת עזרה לזולת, ששיאם היה קמפיין ההתרמה שהביא כאמור לתרומה של עשרות מיליוני דולרים.