מבצע ‘רון ארד’ I עיתון ערבי: המוסד חטף גנרל איראני בסוריה לחקירה

על פי העיתון 'ראי אל יום' היוצא לאור בלונדון, סוכני המוסד חקרו את הגנרל במדינה באפריקה ושחררו אותו עם סיומה • לפי הדיווח, הגנרל נחטף בסוריה
חרדים 10
כ"ט תשרי התשפ"ב / 05.10.2021 14:10

המבצע הסודי “ונועז במיוחד” בניסיון לאתר מידע חדש על גורלו של הנווט השבוי רון ארד: העיתון הערבי ‘ראי אל יום’, שיוצא לאור בלונדון,  פרסם היום (שלישי) פרטים חדשים על הבצע, כאשר לטענת העיתון יחידה של המוסד חטפה גנרל איראני בתחומי סוריה, העבירה אותו למדינה אפריקנית בה הוא נחקר – ולאחר מכן שוחרר.

“על פי מידע שהגיע ל’ראי אל יום’ בנט התכוון למבצע שביצע המוסד בתוך שטח סוריה, שבמהלכו חטפה יחידה המזוהה עם המוסד גנרל איראני ולקחה אותו למדינה אפריקנית, חקרה אותו ולאחר מכן הוא שוחרר”, מצטט העיתון הערבי גורם אלמוני – שטוען כי הוא מעורה בפרטי המבצע הסודי של המוסד.

בעיתון העריכו כי האיראנים עקבו אחר הפעולה, ושבנט התייחס למבצע זה.

בעיתון ציינו עוד, כי  יתכן וניסיון החיסול של אנשי עסקים ישראלים על אדמת קפריסין, שנחשף וסוכל, הייתה פעולת תגמול של האיראנים על חטיפת הגנרל.

הצהרתו של בנט על במת הכנסת אתמול על המבצע הסודי, פתחה קרב גרסאות בין גורמים ביטחוניים אודות הישגי המבצע.  ראש המוסד דדי ברנע צוטט אתמול בחדשות 12: “זה היה מבצע אמיץ, נועז, מורכב – אך כושל. זה היה כישלון, אבל נמשיך במאמצים”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות