‘תתקדם לסגן שר קליטה ואז נדבר’: יאיר גולן ועמית סגל בעימות נוסף

סגן שר הכלכלה תקף את עמית סגל, לאחר שהפרשן הפוליטי הבכיר של חדשות 12 פרסם מאמר נגד נסיעת בכירי מרצ לפגישה עם אבו מאזן ברמאללה: "את התקוות שלו לביאת המשיח הוא צריך לממש מתוך הליכוד"
אבי כץ
כ"ט תשרי התשפ"ב / 05.10.2021 00:49

סיבוב חוזר? סגן שר הכלכלה יאיר גולן ממרצ תקף הערב (שני) את עמית סגל, לאחר שהפרשן הפוליטי הבכיר של חדשות 12 פרסם מאמר נגד נסיעת בכירי מפלגת מרצ לפגישה עם אבו מאזן ברמאללה, תחת הכותרת: “הגיע הזמן שבמרצ יפנימו – אנחנו כבר לא בשנות ה-90″.

גולן כתב בטוויטר: ”הגיע הזמן שעמית סגל יפנים שהוא פרשן פוליטי ולא פוליטיקאי. את התקוות שלו לסיפוח איו”ש וביאת המשיח הוא צריך לממש מתוך הליכוד ולא מתוך חברת החדשות”.

עמית סגל לא נותר חייב – והגיב: ”אינני נוהג להתעמת עם סגני שרות כלכלה. קודם תתקדם לסגן שר הקליטה ואז נדבר”.

גולן תקף את הפרשן על מאמר שפרסם באתר חדשות 12: “כמו הקינלי, כמו הווקמן, כמו הטמגוצ’י, היה נדמה שגם העידן שבו בכירי מפלגות השמאל הישראלי עולים לרגל אל הראיס הפלסטיני ברמאללה חלפו אי אז בשנות התשעים. אבל אתמול, בשעת ערב, נפגשו שרי מרצ עם אבו מאזן במוקטעה”, כתב סגל.

הוא הוסיף: ”העובדה ששר הבריאות נוטש קבינט קורונה באמצעו כדי לפגוש את עבאס הזויה. אם לראש הממשלה בנט אין יכולת פוליטית ו/או חשק למנוע מהורוביץ להיפגש עם אבו מאזן בניגוד לקו שהוא עצמו התווה, המינימום המתחייב היה לדרוש מהרודן מרמאללה להתאזר בסבלנות עוד רבע שעה, עד שיסתיים הקבינט. אף ציוץ לוחמני של איילת שקד לא יכסה על המבוכה”.

אין זו הפעם הראשונה שגולן וסגל מתעמתים. לפני שנה הגיש עמית סגל תביעה נגד דוברו של ח”כ יאיר גולן, ודרש התנצלות מהח”כ. חודש קודם גולן התעמת במהלך דיון באולפן עם הפרשן הפוליטי והאשים אותו כי הוא שונא ערבים .

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות