סקר חדשות 13: 59% מהציבור לא שבעי רצון מתפקודו של נפתלי בנט

מהתוצאות עולה כי אם הבחירות היו נערכות היום אף מתמודד לא היה יכול להרכיב ממשלה - אלא אם בנט יצטרף לגוש נתניהו שקיבל 54 • גוש בנט-לפיד-עבאס קיבל 59 - ויהיה חייב את המשותפת
חרדים 10
כ"ט תשרי התשפ"ב / 04.10.2021 22:12

מסקר שנערך על ידי פרופסור קמיל פוקס ופורסם הערב (שני) בחדשות 13עולה, כי אילו הבחירות היו נערכות היום, הליכוד ויש עתיד היו מתחזקות משמעותית לאחר שקיבלו בסקר ארבעה וחמישה מנדטים יותר מתוצאת הבחירות.

בנוסף, רוב אזרחי המדינה מרוצים מתפקודו של נפתלי בנט.

על פי הסקר, מפלגת יש עתיד עולה ל-22 מנדטים – חמישה יותר מאשר שקיבלה המפלגה בבחירות והליכוד זוכה ל-34 מנדטים – שבעה מנדטים יותר מאשר בסקר הקודם וארבעה יותר מהתוצאה בבחירות האחרונות.

המפלגות שיורדות בסקרים הן ש”ס שיורדת בשלושה מנדטים ועומדת על 6 בלבד, וישראל ביתנו ומרצ שיורדות כל אחת בשני מנדטים – ישראל ביתנו לחמישה ומרצ לארבעה בלבד.

מפלגת ימינה נותרת יציבה על שבעה מנדטים, כמוה גם יהדות התורה ורע”ם שנותרת יציבה עם ארבעה מנדטים, ואילו רשימות הציונות הדתית והמשותפת מתחזקות כל אחת במנדט אחד.

אילו הבחירות היו נערכות היום, מפלגות הקואליציה היו מקבלות 59 מנדטים, לעומת 54 מנדטים למפלגות אופוזיציה תומכות נתניהו ו-7 מנדטים לרשימה המשותפת.

בשאלת שביעות רצון מראש הממשלה, עולה כי 3% מהנשאלים מאוד שבעי רצון, 31% די שבעי רצון ואילו 24% לא כל כך שבעי רצון ו-35% מאוד לא שבעי רצון.

בסך הכול, 59% – רוב הנשאלים – אינם שבעי רצון מתפקודו של בנט.

הנשאלים התבקשו לדרג את תפקודו של שר הבריאות ניצן הורוביץ מ-1 עד 10. 44% בחרו בציון של בין 4-1 המראה על תפקוד לא טוב בעיניהם. לעומת זאת, 38% דירגו את השר בציון של 7-5 ו-18% בציון של 10-8.

הסקר נערך על ידי פרופ’ קמיל פוקס, וכלל 699 נשאלים, מהם 599 מהמגזר היהודי ו-100 מהמגזר הלא יהודי. התשאול במגזר היהודי נערך על ידי חברת פרוייקט המדגם בהנהלתו של ד”ר אריאל איילון. התשאול במגזר הלא יהודי נערך על ידי חברת סטט-נט בהנהלתו של יוסף מקלדה. טעות הדגימה היא 3.9%.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות