לפני הפגישה עם שרי מרצ: אבו מאזן ניחם משפחות של מחבלים

ראש הרשות הפלסטינית טלפן לאביה של המחבלת שניסתה לדקור שוטרים בעיר העתיקה בירושלים, ולמשפחת המחבל מהג'יהאד האסלאמי שחוסל בכפר בורקין • יריב לוין על שרי מרצ: "ממשיכים לזחול על גחונם אל אבו מאזן, והכל בברכתו של בנט"
אריה ריבקינד
כ"ח תשרי התשפ"ב / 03.10.2021 21:09

רגע לפני שנפגש עם שרי מפלגת מרצ, ניצן הורוביץ ועיסאווי פריג’ – שקיבלו את הסכמתו של נפתלי בנט –  צלצל הערב (ראשון)  יושב ראש הרשות הפלסטינית למשפחות של מחבל ומחבלת שחוסלו לאחר שניסו לרצוח יהודים וניחם את בני משפחותיהם.

ב’כאן חדשות’ דווח, כי אבו מאזן שוחח עם אביה של המחבלת, שנורתה ונהרגה בשבוע שעבר לאחר שניסתה לדקור שוטרים בעיר העתיקה בירושלים.

אחר כך צלצל לאביו של המחבל מהג’יהאד האסלאמי שחוסל על ידי כוחות צה”ל בכפר בורקין בשבוע שעבר, במהלך פעילות לעצירת תשתית טרור שתכננה פיגוע בירושלים.

יו”ר סיעת הליכוד ומרכז האופוזיציה, ח”כ יריב לוין, אמר בתגובה על פגישת שרי מרצ – אבו מאזן: “שרי ממשלת השמאל ממשיכים לזחול על גחונם אל אבו מאזן, והכל בברכתו של ראש הממשלה בנט. לשר הבריאות חשוב יותר להיפגש עם מממן הטרור אבו מאזן, מאשר בריאותם של אזרחי ישראל.

“ממשלת ישראל הנוכחית לא חדלה מלהשפיל את עצמה ולערער לחלוטין את המעמד העוצמתי שבנינו לישראל בשנים של מנהיגות נחושה. כל זה קורה בשעה שהרשות הפלסטינית ממשיכה לממן את הטרור ולפעול להעמדת חיילי צה”ל לדין בינלאומי בהאג.

“שר הבריאות מפקיר את חיילי צה”ל להאג, את ארץ ישראל לידי ראש המחבלים אבו מאזן, ואת הבריאות של אזרחי ישראל במקום להיאבק באמת בקורונה. בושה גדולה וסכנה גדולה.”

 

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות