וליד טאהא מאיים: “אם הנושאים לא יתקדמו – אנו הולכים לבחירות”

טאהא הבהיר כי דרישות רע"ם בנושאי התקציב מהותיות: "לא באנו להמליך אנשים מבלי להביא הישגים אדירים" • "התוצאות בשטח מעידים על כך שאני לא מרוצה. צריך להיכנס יותר חזק בעניין איסוף הנשק"
חרדים 10
כ"ו תשרי התשפ"ב / 02.10.2021 20:41

יו”ר סיעת רע”ם, ח”כ וליד טאהא, אמר היום (שבת) בתוכנית ‘הכול פוליטי’ ב’כאן חדשות’, כי אם הדרישות התקציביות של רע”ם לא יעיינו – יהיו בחירות.

הבוקר: ‘התו הירוק’ הישן פוקע – וחיי מליוני לא מחוסנים ישתנו

“נכנסנו לקואליציה כדי לקדם נושאים שחשובים לחברה הערבית, כשותפים שמשפיעים”, אמר בריאיון ליערה שפירא וסולימאן מסוודה. “אם הנושאים לא יתקדמו אנחנו הולכים לבחירות. לא באנו להמליך אנשים מבלי להביא הישגים אדירים”.

טאהא הביע חוסר שביעות רצון מטיפול הממשלה באלימות בחברה הערבית ואמר: “התוצאות בשטח מעידים על כך שאני לא מרוצה. צריך להיכנס יותר חזק בעניין איסוף הנשק. אני חושש שגם אני, גם בני ובתי, וכל אדם ערבי יקלע לסיטואציה שאין לו שום קשר אליה”.

על ביטול ביקור בנט באום אל-פחם במועד לציון מהומות אוקטובר אמר: “העיתוי לא היה מוצלח, אבל המטרה, הורדת התחלואה בחברה הערבית ועידוד התחסנות, חשובה. מישהו טעה. אנחנו מציינים את זכרם כל שנה”.

בהמשך התוכנית התראיין השר לשיתוף פעולה אזורי עיסאווי פריג’ והתייחס לפגישת ראש מרצ ניצן הורוביץ עם אבו מאזן, ואמר שישתתף בה: “אני לא מבין את הפליאה. אנחנו עובדים מול הרשות. נכון שבממשלה הקיימת הסכמנו שלא נסכים בסוגייה הפלסטינית, אבל לא הסכמנו שלא להיפגש”.

על האולטימטום שהציב אבו מאזן לישראל באו”ם אמר: “זו אמירה שנובעת מתיסכול. לא אשפוט אותו על כך. הוא רוצה להיכנס להליך פוליטי ובצדק”.

לשאלה מה הטעם בפגישה אם לא מונע תהליך מדיני השיב: “עצם הפגישה היא מסר שיש אנשים שמאמינים בפתרון שתי המדינות. אלו השכנים, אי אפשר להתעלם”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות