חמישה כל דקה: מניין המתים מנגיף הקורונה בעולם חצה את ה-5 מיליון

יותר ממחצית מכלל מקרי המוות העולמיים שדווחו מאז פרוץ המגפה היו בארצות הברית, רוסיה, ברזיל, מקסיקו והודו • דרום אמריקה הוא האזור עם מספר המתים הגבוה ביותר בעולם: 21% מכלל מקרי המוות
חרדים 10
כ"ז תשרי התשפ"ב / 02.10.2021 22:46

מנתונים שפרסמה היום (שבת) סוכנות הידיעות רויטרס עולה, כי מניין המתים מנגיף הקורונה ברחבי העולם חצה ביום חמישי האחרון את רף ה-5 מיליון בני אדם.

הבוקר: ‘התו הירוק’ הישן פוקע – וחיי מליוני לא מחוסנים ישתנו

על פי הנתונים, בשבוע האחרון נרשמו 5 מקרי מוות בכל דקה.

יותר ממחצית מכלל מקרי המוות העולמיים שדווחו מאז פרוץ המגפה היו בארצות הברית, רוסיה, ברזיל, מקסיקו והודו. עם זאת, ההערכות הן שמספר המתים ברוסיה  גבוה בהרבה מזה המדווח באופן רשמי על ידי הרשויות.

למרות שלקח קצת יותר משנה עד שמספר המתים העולמי מקורונה הגיע ל -2.5 מיליון, 2.5 מיליון מתים נוספים נרשמו תוך פחות משמונה חודשים.

על פי הנתונים, יותר ממחצית העולם עדיין לא קיבלו מנה אחת לפחות של החיסון נגד קורונה.

בתוך כך, ארצות הברית חצתה אמש את רף ה-700,000 מתים מקורונה. במדינה דיווחו על ממוצע יומי של יותר מ-2,000 מתים מקורונה בשבוע האחרון, והיא מובילה את העולם בכמות חולי הקורונה ובכמות המתים מקורונה – כ-19% מכל חולי הקורונה וכ-14% מכלל המתים מקורונה מאז פרוץ המגפה.

דרום אמריקה הוא האזור עם מספר המתים הגבוה ביותר בעולם: 21% מכלל מקרי המוות. אחריה נמצאת צפון אמריקה ומזרח אירופה, עם יותר מ-14% מכלל מקרי המוות העולמיים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות