פרשה מזעזעת: ליטל בת ה-17 נרצחה ונקברה בחולות קרית מוצקין

ליטל יעל מלניק ע"ה מאור עקיבא דווחה קודם לכן כנעדרת מהפנימיה בה שהתה בדרום הארץ • החשוד, עובד במרכז פסיכיאטרי בטירת הכרמל, נחקר במשטרה ויובא לדיון בהארכת מעצר • הגופה נמצאה כשהיא קבורה חלקית ליד אתר בניה
חיים טוויל
כ"ו תשרי התשפ"ב / 02.10.2021 19:39

גופתה של ליטל יעל מלניק ע”ה, בת 17 מאור עקיבא, אותרה הבוקר (שבת) כשהיא קבורה חלקית באתר בנייה הממוקם סמוך ל’חי פארק’ בקריית מוצקין.

הבוקר: ‘התו הירוק’ הישן פוקע – וחיי מליוני לא מחוסנים ישתנו

תושב העיר, בן 47, ללא עבר פלילי, שעובד במוסד פסיכיאטרי בטירת הכרמל, נעצר בחשד שרצח את מלניק. החשוד ברצח, לו הייתה היכרות מוקדמת עמה, יובא בהמשך היום לדיון בהארכת מעצרו.

המשטרה פתחה בחקירה ובאיסוף הממצאים מהשטח.

הרקע והנסיבות בבדיקה.

אמש בסביבות השעה 21:00, סבתא של מלניק דיווחה על היעדרותה, לאחר שאמורה הייתה להגיע אליה מהפנימייה בה למדה בדרום הארץ. הסבתא גם דיווחה על כך שיש קשר בין נכדתה לאדם מהצפון, ובמשטרה החלו בפעולות לאיתורה.

פעולות חקירה טכנולוגיות הובילו את השוטרים לכתובתו של אותו אדם שהסבתא הזכירה, תושב קריית מוצקין והוא, כאמור, נעצר בחשד למעורבות במעשה. עדיין לא ברור מה המניע.

מהמשטרה נמסר כי היא חוקרת “חשד לרצח בקריית מוצקין, במסגרתו אותרה גופת אדם קבורה חלקית סמוך לאתר בנייה בעיר. לפני זמן קצר נעצר חשוד במעורבות במעשה”.

“כוחות משטרה גדולים בפיקוד מפקד מרחב אשר, תנ”צ שאול צמח, הגיעו לזירת האירוע ופעלו יחד עם גורמים מקצועיים בהם חוקרי מז”פ במסגרת החקירה שנפתחה. מניתוח ראשוני של הזירה עולה חשד לרצח של אישה שזהותה טרם ידועה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות