התקפל? לאחר המתקפה המכוערת: בנט נפגש עם בכירי משרד הבריאות

שלושה ימים אחרי המתקפה המכוערת בניו יורק, שעוררה זעם נגדו: בנט נפגש עם הבכירים שתקף וסוכמו נהלי העבודה • ראש הממשלה ושר הבריאות הדגישו: מייחסים חשיבות רבה לעמדת גורמי המקצוע
חרדים 10
כ"ד תשרי התשפ"ב / 30.09.2021 19:38

העימות בין ראש הממשלה ובכירי משרד הבריאות: לראשונה מאז שנאם את הנאום באו”ם, במהלכו תקף את התנהלות ראשי מערכת הבריאות, בנט נפגש היום (חמישי) עם בכירי משרד הבריאות – ונראה כי התקפל.

בפגישה השתתפו גם שר הבריאות, ניצן הורוביץ, מנכ”ל משרדו, פרופ׳ נחמן אש, ראש שירותי בריאות הציבור, ד”ר שרון אלרעי פרייס, וממונה הקורונה, פרופ׳ סלמן זרקא.

בהודעה המשותפת שיצאה מטעם ראש הממשלה ושר הבריאות נמסר כי “ראש הממשלה ושר הבריאות הדגישו בשיחה, כי הם מייחסים חשיבות רבה לעמדת גורמי המקצוע, גם כאשר זו שונה מעמדת דרג מקבלי ההחלטות.

“בפגישה חודדו סדרי העבודה המשותפים, וכן נדונו סוגיות שונות לקראת קבינט הקורונה שיתקיים בראשית השבוע”.

עוד נמסר בהודעה: “בין הצדדים לא הייתה מחלוקת, כי בעוד שהדרג המקצועי נדרש להציג את המלצותיו המקצועיות, על דרג מקבלי ההחלטות לבחון את מכלול השיקולים הרלוונטיים ולקבל את ההכרעות הלאומיות”.

בסוף ההודעה הודגש, כי “ראש הממשלה הביע את הערכתו הרבה לאנשי משרד הבריאות ולעובדי מערכת הבריאות כולה, והבהיר למשתתפים, כי שיתוף הפעולה ההדוק שאפיין עד כה את ההתמודדות עם נגיף הקורונה יימשך”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות