האם מורן בן אלי ושלושת הילדים נהרגו, האב ראובן נלחם על חייו

אם המשפחה מורן בן אלי ע"ה, בת 35, ושלושת ילדיה דקל ז"ל בן 15, ליאם ז״ל בן 11, והבת אנאל ע"ה בת ה-5, תושבי העיר מעלות-תרשיחא, הם ההרוגים בתאונה המחרידה שהתרחשה בין אוטובוס לשני כלי רכב ליד חורפיש • בתאונה נהרג גם נהג האוטובוס, אשר בסון ז"ל, בן 76 מקריית ים
חיים טוויל
כ"ד תשרי התשפ"ב / 29.09.2021 23:22

אם המשפחה מורן בן אלי ע”ה, בת 35, ושלושת ילדיה דקל ז”ל בן 15, ליאם ז״ל בן 11, והבת אנאל ע”ה בת ה-5, תושבי העיר מעלות-תרשיחא, הם ההרוגים בתאונת הדרכים הקטלנית שהתרחשה היום (רביעי) בין אוטובוס שהסיע חניכים של ‘בני עקיבא’ לבין שני כלי רכב על כביש 89 – בין חורפיש למירון.

הם יובאו למנוחות מחר בשעה 15:00 בבית העלמין הישן בעירם.

אב המשפחה, ראובן, מאושפז בבית החולים רמב”ם במצב קשה ונלחם על חייו.

בנוסף נהרג בתאונה נהג האוטובוס,  אשר בסון ז”ל, תושב קריית ים, בן 76.

מחקירה ראשונית של התאונה עולה, כי נהג האוטובוס סטה מנתיבו מסיבה שאינה ברורה, ואז פגע בשני כלי רכב – רכב מסחרי ומונית בה נסעו בני משפחת בן אלי.

מפקד מרחב כנרת, נצ”מ אבי דניאלי, סיפר: “מתחקור ראשוני שמבוצע אנחנו מבינים שכנראה האוטובוס ירד לכיוון חורפיש, פגע ברכב ראשון ואז בשני – והתהפך. כתוצאה מכך היו באירוע הזה 54 נפגעים, שמתוכם חמישה נהרגו”.

עיריית מעלות תרשיחא פרסמה הודעת אבל על מות בני המשפחה – בה נאמר: “תושבי העיר מעלות תרשיחא, ראש העיר, סגניו, חברי מועצת העיר, מנכ״ל העירייה ועובדי העירייה, המומים ומזועזעים עד עמקי נשמתם מהטרגדיה הבלתי נתפסת ומהאסון הקשה והנורא שפקד את עירנו. ‘עלה המוות בחלוננו’, אנו משתתפים בצערה העמוק של משפחת בן אלי ממעלות תרשיחא, ומאחלים החלמה מהירה ורפואה שלמה לפצועים, ובהם אב המשפחה ראובן בן אלי שמאושפז בבית החולים רמב״ם.

“ראש העיר ארקדי פומרנץ הנחה את מנכ״ל העירייה להיערך באופן מיידי למתן מעטפת עירונית כוללת של העירייה ועובדיה, בכלל ההיבטים ולהעמיד לרשות המשפחה את כלל האמצעים הדרושים.

“צוותים של אגפי הרווחה והחינוך של העירייה – עו״סים ופסיכולוגיים של השרות הפסיכולוגי החינוכי כבר פועלים בשטח ונמצאים בקשר רציף מול בני המשפחה ונציגיה. קהילת העיר מעלות תרשיחא כולה, מרכינה את ראשה ומשתתפת באבלה הכבד מנשוא של המשפחה היקרה ומחבקת אותה בשעתה הקשה מכל. מסע הלוויות יחל בשעה 15:00 בבית העלמין הישן במעלות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות