רינו צרור: “הבכיר שהתנפל על ד”ר אלרעי פרייס – בנט. שיטה מכוערת”

איש התקשורת רינו צרור חשף בתוכניתו בגל"צ כי "הגורם הבכיר" בממשלה שתקף את ראש שירותי בריאות הציבור - הוא בנט • "התנפלות מיואשת, עקרה, ספין שביקש להסיט את תשומת הלב מן הקטסטרופה בבתי החולים"
אבי כץ
כ' תשרי התשפ"ב / 26.09.2021 16:44

איש התקשורת רינו צרור חשף היום (ראשון) כי “הגורם הבכיר” בממשלה שתקף את ראש שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות, ד”ר שרון אלרעי פרייס, הוא נפתלי בנט.

בשבוע הבא: ‘התו הירוק’ עומד לפקוע – וחיי הלא מחוסנים ישתנו

מצייתים ל’דעת תורה’ וחוגגים את סוכות בבטחה: כך מוגנים פי 10

מתווה בתי הכנסת בחגים של תשרי: כך תשמרו על הנחיות הבריאות

“הגורם הבכיר” שוחח בסוף השבוע עם ‘חדשות 12′ ואמר: “התנהלותה של שרון אלרעי פרייס חצתה כל גבול. היא נהנית מתשומת הלב של התקשורת ומפזרת פחד ותבהלה באולפנים. קורה לה מה שקרה לאחרים במשרד הבריאות – התמכרות לנבואות זעם וחוסר שליטה בנתונים”.

אותו בכיר המשיך והטיח ביקורת חריפה בד”ר אלרעי-פרייס: “שרים בקבינט לא מתייחסים אליה כגורם מוסמך. יש כאן אג’נדה. היא, אלרעי פרייס, לא מקצועית”.

העיתונאי יקי אדמקר חשף כבר ביום שישי כי הבכיר, לפי השימוש במילה “תבהלה”, הוא נפתלי בנט, שנוהג להתבטא באמצעות מילה זו בהזדמנויות שונות.

צרור אמר בפתח תכניתו היומית ב’גלי צה”ל’:

“המקור הבכיר שהתנפל בשישי בבוקר על ד”ר אלרועי פרייס הוא ראש הממשלה נפתלי בנט, באמצעות אנשי לשכתו. התנפלות מיואשת, עקרה, ספין שביקש להסיט את תשומת הלב מן הקטסטרופה בבתי החולים.

“פעם זו שרת החינוך שאשא ביטון, פעם זו דר אלרועי פרייס, פעם אלו הורי התלמידים, מחנה מול מחנה, ופעם זה הלא-מחוסנים”.

הוא הוסיף: “השיטה ברורה. מכוערת ולא יעילה. שום תוצאה. השימוש במושג ‘מקור בכיר’ פחדני. טוב עשה שר בריאות הורוביץ שמיהר לתמוך באנשי המקצוע, אבל הוא לא משנה לתמונת המצב – 500 איש ואישה נפטרו מסיבוכי קורונה מתחילת ספטמבר”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות