אחרי החנופה של גנץ ובנט: אבו מאזן איים על ישראל בנאום באו”ם

יו"ר הרשות הפלסטינית נאם מרחוק בעצרת האו"ם והציב אולטימטום לישראל: לסגת משטחי יו"ש בתוך שנה אחת - ואם לא, נלך לבית הדין הבינלאומי בהאג • הצהיר כי ימשיך לשלם משכורות למשפחות מחבלים
חרדים 10
י"ט תשרי התשפ"ב / 25.09.2021 20:10

יו”ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן איים על ישראל, במהלך נאומו ששודר בפני העצרת הכללית של האו”ם בליל שבת.

בשבוע הבא: ‘התו הירוק’ עומד לפקוע – וחיי הלא מחוסנים ישתנו

מצייתים ל’דעת תורה’ וחוגגים את סוכות בבטחה: כך מוגנים פי 10

מתווה בתי הכנסת בחגים של תשרי: כך תשמרו על הנחיות הבריאות

בפתח נאומו הציב אבו מאזן, שנאם מרחוק, “אולטימטום” לישראל – ואמר: “לרשויות בישראל יש שנה אחת לסגת לגבולות 1967 כולל מזרח ירושלים, ואם זה לא יתבצע – נלך לבית הדין הבינלאומי בהאג, כדי לקבל החלטה לגבי החוקיות של הכיבוש על אדמת פלשתין”.

הוא הוסיף: “במהלך השנה הזאת נשרטט את הגבולות ונעבוד על הסדר קבע בחסות הקוורטט ולפי החלטות הקהילה הבינלאומית. נפעל להצלחה של השיח הזה במטרה להגיע לפתרון לסוגיה הפלסטינית שיסיים את הכיבוש, ויגיע לפתרון שתי המדינות לשני העמים”.

הוא אמר כי הנהגת הרשות “מוכנה לשבת למשא ומתן על גבולות” – וטען: “כל חיי שאפתי להגיע לשלום, אך אנחנו לא מוצאים בישראל שותף לפיתרון שתי המדינות”.

אבו מאזן הצהיר כי ימשיך לשלם משכורות למשפחות מחבלים: “למה עלינו להבהיר את סיבת הדאגה שלנו למשפחות השהידים, שהם קורבנות הכיבוש והמדיניות שלו? לא נוותר על בני עמנו, ונמשיך לפעול במטרה לשחרר את כל האסירים שלנו. ברכות לאסירים. אם יחדל הכיבוש לא תהיה עוד סוגיית אסירים”.

רק לפני כחודש נפגש עמו שר הבטחון בני גנץ והרעיף עליו מחוות, בהסכמתו של נפתלי בנט.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הכותרת הכי נכונה מבין כל אתרי החדשות
    25/09/2021 23:49
    אליהו
  1. זאת דרכה של חנופה