בנט תידרך אנונימית וטינף על ד”ר אלרעי-פרייס • קיש: “הוא פחדן”

חרדים 10
|
י"ח תשרי התשפ"ב / 24.09.2021 15:34
על רקע הביקורת שהשמיעו גורמי המקצוע במשרד הבריאות נגד מדיניות בנט והשרים, “גורם בכיר בממשלה” השתלח בראש שירותי בריאות ד”ר שרון אלרעי-פרייס: “יש כאן אג’נדה. היא, אלרעי פרייס, לא מקצועית. חצתה כל גבול”

אחרי שהדרג המקצועי הבכיר של משרד הבריאות תקף את מדיניות הממשלה, הציג גם ‘קבינט המומחים’ ממצאים חריגים נגד מדיניות הממשלה – והזהירו: “המגפה גובה מחיר כבד, הגישה הנוכחית להתמודדות עמה מסוכנת”.

בשבוע הבא: ‘התו הירוק’ עומד לפקוע – וחיי הלא מחוסנים ישתנו

מצייתים ל’דעת תורה’ וחוגגים את סוכות בבטחה: כך מוגנים פי 10

מתווה בתי הכנסת בחגים של תשרי: כך תשמרו על הנחיות הבריאות

בתגובה, “גורם בכיר בממשלה” ששוחח היום (שישי) עם חדשות 12 תדרך נגד ראש שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות, ד”ר שרון אלרעי פרייס: “התנהלותה של שרון אלרעי פרייס חצתה כל גבול. היא נהנית מתשומת הלב של התקשורת ומפזרת פחד ותבהלה באולפנים. קורה לה מה שקרה לאחרים במשרד הבריאות – התמכרות לנבואות זעם וחוסר שליטה בנתונים”.

הבכיר, שלפי השימוש במילה “תבהלה” הוא נפתלי בנט, המשיך והטיח ביקורת חריפה בד”ר אלרעי-פרייס: “שרים בקבינט לא מתייחסים אליה כגורם מוסמך. יש כאן אג’נדה. היא, אלרעי פרייס, לא מקצועית”.

סגן שר הבריאות לשעבר, ח”כ יואב קיש, תקף את בנט: “ראש ממשלה שמתדרך אנונימית נגד ראש בריאות הציבור הוא פחדן”.

אתמול טענו גורמים בכירים במשרד הבריאות שההחלטה לא להטיל מגבלת התקהלות היא “טירוף”, ושהשרים נמנעים מקבלת החלטות קשות.

גם קבינט המומחים המייעץ לפרויקטור הקורונה ולממשלה התריע: “המשך ניהול המאבק לפי מספר החולים שמצבם קשה – מסוכן. הבוסטר עוזר, אבל יש להטיל מגבלות על התקהלויות”.