משפחה חולת קורונה נסעה לטייל, ותושב ביתר עלית עשה סיבוב ברכב

ארבעת בני המשפחה נתפסו במהלך בדיקה שגרתית של המשטרה בחולון • אב המשפחה לשוטרת: "צריך אישור מרופא? • אישה חולת קורונה הגיעה להתפלל במערת המכפלה • תושב ביתר שחלה נתפס נוסע ברחובות העיר
חיים טוויל
ט"ז תשרי התשפ"ב / 22.09.2021 16:00

אמש והבוקר:  המשטרה איתרה תושב העיר החרדית ביתר עילית כשהוא נוהג ברכבו ברחובות העיר, וחשודה נוספת במערת המכפלה –  בחשד שהפרו בידוד ויצאו את ביתם, על אף שהוגדרו כחולים מאומתים.

מצייתים ל’דעת תורה’ וחוגגים את סוכות בבטחה: כך מוגנים פי 10

מתווה בתי הכנסת בחגים של תשרי: כך תשמרו על הנחיות הבריאות

ירוק? זו השגרה החדשה. התחסנו, וקבלו ‘תו ירוק’ לחיים

במהלך פעילות יזומה בעיר ביתר עילית אותר אמש תושב העיר, כשהוא נוהג ברכב ללא סיבה מוצדקת ומפר את הבידוד. בבדיקה נמצא על פי רשומות משרד הבריאות, כי האיש חולה קורונה מאומת המחוייב להישאר בביתו .

היום, בשעות הבוקר, נתפסה על ידי שוטרים במערת המכפלה אישה נוספת. בבדיקה נמצא כי לפי רשומות משרד הבריאות, גם היא חולת קורונה מאומתת המחוייבת להישאר בביתה .

השוטרים הדגישו בפני החשודים, כי חובתם להימצא בבידוד עד למועד שנקבע על ידי משרד הבריאות –  והם קיבלו הזמנה לסור לחקירה בתחנת המשטרה, בגין עבירה זו, עם תום תקופת הבידוד.

וזה לא הכל: במחסום בידוק שהוצב במהלך החג בחולון,  נעצר בבדיקה שגרתית שקיימה המשטרה רב ובו משפחה. השוטרת בדקה את מספרי תעודות הזהות שלהם – וגילתה כי הם חיוביים לקורונה המחויבים להישאר בבידוד בביתם.

השוטרים הדגישו בפני בני המשפחה כי עליהם לשוב מיד לביתם ולהישאר בבידוד עד לתום המועד שנקבע להם על ידי משרד הבריאות – שבסיומו יהיה עליהם להגיע לתחנת משטרה.

בתיעוד האירוע, נהג הרכב אמר לשוטרת ההמומה כי הוא אינו חולה קורונה: “הייתי חולה אבל יצאתי אתמול מבידוד”.

השוטרת השיבו לו כי לפי הנתונים שבידיה הוא חיובי לנגיף, ולכן עליו להיכנס לבידוד: “אין לי אישור החלמה, לא קיבלתי אישור. צריך אישור מרופא?” שאל. “מחר אלך לתחנה ואסביר”.

במקרה דומה אחר, במהלך ביקורת מבודדים, המשטרה איתרה חולה מאומת, תושב היישוב אדורה, בזמן שהפר את הבידוד שבו היה אמור לשהות – בזמן שהיה בדירה אחרת בדרום הר חברון.

השוטרים הדגישו בפני האיש כי עליו להיות בבידוד במקום שעליו הוא הצהיר כי הוא ישהה, ושעם סיום הבידוד שלו יהיה עליו להגיע לתחנת משטרה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אז הסתובבו ברכב שלהם... פשע חמור
    23/09/2021 08:59
    סתם אחד
  1. מישהו נדבק? הם התקרבו למישהו? מילא אכיפה אבל לפחות תהיו הגיוניים…