ראש העיר: הובלנו שורת מהפכות בשלוש שנים • פרויקט חג מיוחד

עבורי, השמחה בחג סוכות הנוכחי היא כפולה: אני זוכה לציין שלוש שנים, למעלה מחצי קדנציה, כראש העיר ירושלים • מדובר בשלוש שנים שבהן הובלנו יחד שורת מהפכות במגוון תחומים
משה ליאון, ראש העיר ירושלים
ט"ז תשרי התשפ"ב / 22.09.2021 10:38

חג שמח!

חג הסוכות הוא אחד החגים המיוחדים ביותר בשנה. זהו חג שבו כל החושים חווים את האווירה. ריח האתרוגים והסכך הטרי והרענן, הצבע הירוק השולט בכל המרחב, והקישוטים הצבעוניים הממלאים את הסוכות.

אי אפשר שלא לאהוב את החג הזה ולהתגעגע אליו כל השנה.

בשנה שעברה, לצערנו, בשל מגבלות הקורונה, נאלצנו לחגוג איש איש בביתו.

גם השנה הקורונה עדיין לא נעלמה, אבל ברוך השם זכינו שיש לנו חיסונים, שבעזרתם אנחנו יכולים לשמור על שגרה מסוימת בחיינו וליהנות מהווי ומשמחת החג.

עבורי, השמחה בחג סוכות הנוכחי היא כפולה: אני זוכה לציין שלוש שנים, למעלה מחצי קדנציה, כראש העיר ירושלים.

מדובר בשלוש שנים שבהן הובלנו יחד שורת מהפכות במגוון תחומים. אם זה בכל הקשור למציאת פתרונות למבני חינוך, בקיום אירועי תרבות, בשיפור השירות לתושב, בהשקעה בטיפוח ובפיתוח העיר ובקידומה.

במהלך שלושת השנים האחרונות הקמנו בתי ספר חדשים לכלל המגזרים – ובדגש על המגזר החרדי שבו הצטברו חוסרים משמעותיים בשנים האחרונות. רק בחודש האחרון, עם כניסת שנת הלימודים תשפ”ב, נחנכו עשרות בתי ספר חדשים או כאלו שעברו שיפוץ יסודי.

בנוסף, ערכנו שיפוצים מקיפים בבתי ספר שלא שופצו במשך שנים רבות. הקמנו גני ילדים, תלמודי תורה, ישיבות וסמינרים, מאות כיתות חדשות בלי עין הרע.

גם בשנה הבאה, נמשיך להוביל בעזרת ה’ את ירושלים בצעדי ענק בכל התחומים. בחינוך, בשירות לתושב, בתרבות, בשיפור פני העיר – והכל מתוך אהבה עצומה לעיר ולתושביה.

שנה טובה ומתוקה וחג שמח!

משה ליאון, ראש העיר ירושלים

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות