אושפיזין של תורה: המהפכים של עיריית ירושלים • פרויקט חג מיוחד

העיר ירושלים, תחת הנהגתו של ראש העיר משה ליאון, עוברת מהפכה של ממש • במסגרת הפרויקט נעלה מדי יום של חול המועד, פרק מקיף על נושא שעיריית ירושלים ביצעה בו שינויים מהפכניים - ובסופו נציג שאלון בן 5 שאלות • והפותרים נכון?  ישתתפו בהגרלת פרסים שווים
חרדים 10
ט"ו תשרי התשפ"ב / 21.09.2021 20:49

חג הסוכות הוא חג שבו אנו יוצאים מעצמנו, החוצה, אל הסוכות, אל הצל, אל מעבר לטבע. זה זמן נהדר להמשיך את חשבון הנפש של השנה שעברה, חשבון שאותו עשינו בדקדקנות וקפידא בחודש אלול, אך אתה אנו מסוגלים לעשות אותו בנינוחות, מתוך שלווה פנימית ברוכה של מי שנתכפרו לו העוונות – ועתה ליבו פנוי לחשב מחשבות על העבר, ולרקום תכניות לעתיד.

יחד עם עיריית ירושלים והאגף לתרבות תורנית בעיר החלטנו – ב’חרדים 10′ – למקד השנה את פרויקט חשבון הנפש הייחודי של סוכות תשפ”ב בעשייה הברוכה והענפה של עיריית ירושלים בשנה שעברה.

ולא סתם עשייה, אלא בזו הקשורה ישירות לעולם התורה.

העיר ירושלים, תחת הנהגתו של ראש העיר משה ליאון, עוברת מהפכה של ממש. תושבי ירושלים עדים לשינויים בכל התחומים: מהניקיון – שבו העיר ירושלים הפכה לסמל עבור שאר ערי הארץ, ועד לבניית בתי כנסת ומוסדות חינוך הקרובים לליבו של ראש העיר.

במסגרת הפרויקט נעלה מדי יום של חול המועד, פרק מקיף על נושא מסוים שעיריית ירושלים ביצעה בו שינויים מהפכניים – ובסופו נציג שאלון בן 5 שאלות.

מטרת השאלון לעורר נקודות נוספות שלא תמיד שמים לב אליהם תוך כדי קריאה – והוא בעיקר נועד להעניק חוויה יהודית עשירה ומלאת תוכן עבור צעירי הקוראים בימי בין הזמנים של חול המועד.

לצד זאת, מתן שכרה בצידה: בין המשיבים נכונה יוגרלו פרסים שווים. אז קדימה – למה אתם מחכים?

את התשובות תשלחו לכתובת המייל הבאה, עם שם וכתובת מייל.  למשלוח: [email protected]

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות