מחרחר ריב? בנט על חיסון בני 12: ‘רוצה שההורים יריבו אחד עם השני’

נפתלי בנט סיפק במהלך ישיבת הממשלה האחרונה לפני פתיחת שנת הלימודים, התבטאות שנויה במחלוקת: "אני רוצה שההורים של אלה שחיסנו את ילדיהם יפעילו לחץ עם ההורים שלא חיסנו" • הנהגת ההורים הארצית: "דברים מזעזעים"
חרדים 10
י"ד תשרי התשפ"ב / 20.09.2021 00:42

בישיבת קבינט הקורונה האחרונה לפני תחילת שנת הלימודים, אמר נפתלי בנט כי הוא מעוניין שהורים “יריבו אחד עם השני”.

מצייתים ל’דעת תורה’ וחוגגים את סוכות בבטחה: כך מוגנים פי 10

מתווה בתי הכנסת בחגים של תשרי: כך תשמרו על הנחיות הבריאות

לפי דיווח הערב (ראשון) בחדשות 13, בנט אמר זאת בעקבות הצעת מזכ”לית הסתדרות המורים יפה בן דוד, כי חלוקת התלמידים בערים האדומות תתנהל על פי שכבת גיל ולא לפי כיתה.

על פי מתווה הלימודים, בערים אדומות הלימודים יתנהלו כסדרם רק כאשר 70% מהתלמידים בכיתה, בה הילדים מעל גיל 12, מחוסנים. בישיבה הועלו הצעות שונות למתווה, לפי אחת מהן רק התלמידים המחוסנים יגיעו לכיתה – אך זו נפסלה משפטית.

בן דוד, כאמור, הציעה כי החלוקה תתנהל בצורה שכבתית ולא לפי כיתה, ובתגובה ראש הממשלה אמר: “לא נכון לקיים את זה באופן שכבתי, אני רוצה שההורים יריבו אחד עם השני. אני רוצה שההורים של אלה שחיסנו את ילדיהם יפעילו לחץ עם ההורים שלא חיסנו”.

הנהגת ההורים הארצית הגיבה על הדברים המיוחסים לבנט: “דברים מזעזעים ומוטב היה שלא היו נאמרים כלל. הורי וילדי ישראל אינם כלי משחק בידי ראש הממשלה”.

בהנהגת ההורים הארצית דורשים מבנט לחזור בו מאמירתו. “בניגוד לאמירה הזו – ההורים לא יריבו זה עם זה. ההורים כולם כאחד דורשים מהממשלה לאפשר את הבדיקות לצד החיסונים לתלמידים, כמו כל מגזר אחר ולחדול מהמתווה הכיתתי שהוא לא הגיוני ולא ריאלי”.

מיקי זוהר: “כך לא מאחדים את העם, בנט וממשלתו עושים בדיוק את ההפך”.

אפרת שהם הילדסהיימר: “אז עכשיו הוא משסה את ההורים זה בזה. כמה נמוך. כעומק החידלון כך עומק השגעון. מה הלאה?! שיריבו על מכונות ההנשמה? זו התשובה שלך למתים עלומי השם וחסרי המספר הנערמים, לחולים הקשים הגוועים לאיטם? תגלה מנהיגות. קח אחריות. לך תנהל ותוביל את המערכה הזו. תתן אחרית לעמך”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות