לחיים דוד בוטל הזימון לחקירה: “זה היה בלוף אחד גדול, תפרו לנו זיוף”

חיים דוד ח', חסיד ברסלב מירושלים, זומן לחקירה במשטרה יחד עם אחיו וגיסו, לאחר שנמצאו חיוביים בבדיקה שביצעו במתחם מד״א באומן: "כל החודש שלפני ראש השנה, כל התקשרות הייתה על אומן - הפצת מחלות, מדגרת קורונה. חיפשו את החרדים והיו חייבים להראות שהנה הם יוצאים חיוביים"
ישראל יוספי
י"ג תשרי התשפ"ב / 19.09.2021 19:56

חיים דוד ח’, חסיד ברסלב תושב ירושלים, זומן לחקירה במשטרה יחד עם אחיו וגיסו, לאחר שנמצאו חיוביים בבדיקה שביצעו במתחם מד״א באומן. בבדיקה נוספת שקיימו בעיר האוקראינית ועם הנחיתה בנתב”ג הם נמצאו שליליים.

מצייתים ל’דעת תורה’ וחוגגים את סוכות בבטחה: כך מוגנים פי 10

מתווה בתי הכנסת בחגים של תשרי: כך תשמרו על הנחיות הבריאות

היום דווח כי המשטרה ביטלה את זימונם לחקירה של 152 חסידי ברסלב מתוך 200 שחזרו אחרי ראש השנה מאומן, לאחר שהתברר כי הבדיקות שבוצעו היו שלילית.

עד כה, נפתלי בנט שהשתלח בחסידים והורה לנקוט בצעדי אכיפה קשים נגד מי שנכנסו לישראל “במרמה”, כלשונו, תוך שהוא עושה ‘סיבוב’ על גבם של השבים מאומן כדי להסיט את תשומת הלב מהמחדלים שלו בטיפול בקורונה – טרם פרסם התנצלות.

בשיחה עם חרדים 10 אומר חיים דוד: “בארץ עשיתי בדיקה, ויצאתי שלילי, גם בבדיקה לצאת מבידוד יצאתי שלילי. במד”א יצאתי חיובי, אחרי כן, עשיתי בדיקה באוקראינה ויצאתי שלילי.

“הגעתי לשדה תעופה בקייב – חתמו לי על הדרכון ועליתי למטוס. כשנחתנו בישראל ביום שלישי, ערב יום כיפור, הדרכון לא עובר. הלכתי לפקידים ושאלתי למה לא עובר. לקחו אותי לחדרון שם, הביאו לי את הדף לחקירה ודרשו שאחתום שאני אגיע. חתמתי על זה. עשיתי בדיקה בנתב”ג ויצאתי שלילי.

״התקשרו אליי ממשטרת נתב”ג מספר ימים לאחר מכן, ואמרו שהחקירה שלי בוטלה ואתה פטור מלבוא. אחרי שדברתי עם עו״ד ביטלו את הזימון. גם לאחי וגיסי ביטלו את החקירה.

“זה היה בלוף אחד גדול. גם עורך הדין אמר לי את זה, אני טוען שהבדיקות של מד״א לא חוקיות. דבר שני,  גם אם יצאתי חיובי אסור להם לעדכן את משרד הבריאות בזה. הם עברו על החוק. הם עשו מרמה – מה שתפרו לי ‘מרמה, זיוף והפצת מחלה’ הם עשו את זה. תהפוך את הקלף, במקום השם שלי תהפוך למד”א.

“בתכל’ס, חיפשו את החרדים והיו חייבים להראות שהנה הם יוצאים חיוביים.

״כל העניין שלהם, כל החודש שלפני ראש השנה, כל התקשרות הייתה על אומן – הפצת מחלות, מדגרת קורונה. המדינה רצתה להביא תוצאות שהכל אמת לאמיתה – אנחנו חייבים להביא את החרדים התמימים ולהראות שהכל נכון”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות