‘בושה וחרפה’: חיילים נאלצו לנסוע לבסיס בתא מטען סגור של אוטובוס

באחת התחנות המרכזיות בארץ תועדו חיילים נכנסים לתא המטען של האוטובוס - כדי להגיע לבסיס בזמן • ח"כ סמוטריץ': "אין שום תירוץ שמצדיק תמונות כאלה" • אגד: חיילים סוררים פוחזים וחסרי אחריות ניצלו את המהומה בתחנה והסתננו
חרדים 10
י"ג תשרי התשפ"ב / 19.09.2021 15:00

באחת התחנות המרכזיות בישראל תועדו היום (ראשון) חיילים נכנסים לתא המטען של האוטובוס העמוס בחיילים – רק כדי שיוכלו להגיע לבסיס בזמן.

מצייתים ל’דעת תורה’ וחוגגים את סוכות בבטחה: כך מוגנים פי 10

מתווה בתי הכנסת בחגים של תשרי: כך תשמרו על הנחיות הבריאות

צחי דאבוש, היועץ האסטרטגי של ח”כ ניר ברקת, פרסם את התמונות בחשבון הטוויטר שלו וכתב: “הבוקר באחת התחנות המרכזיות בארץ חיילים נכנסים לתא המטען של האוטובוס כדי להגיע לבסיס כי אין מקום באוטובוס כמידי יום ראשון.

“הנהג סוגר את התא והם עושים נסיעה של שעתיים בתא המטען הסגור כדי להגיע לבסיס בזמן. לראות ולא להאמין”.

יוסי יהושוע, הכתב הצבאי של ‘ידיעות אחרונות’,  צייץ: “התמונות מהסעות החיילים כל יום ראשון וחמישי הם בושה וחרפה לצה״ל. זה מתווסף לבעיות הרפואה והמזון וכמובן לשכר החיילים שלא הועלה. המשבר בקרב החיילים וההורים בשיאו וקרוב לפיצוץ. כשזה יקרה לא בטוח שניתן יהיה לתקן. לפני איראן תטפלו בחיילים”.

ח”כ בצלאל סמוטריץ’ תקף: “זו פשוט בושה וחרפה. אין מגבלות קיבולת בשל הקורונה על התחבורה הציבורית ואין שום תירוץ שמצדיק תמונות כאלה. גברתי שרת התחבורה, מרב מיכאלי, לטיפולך”.

תגובת ‘אגד’: חיילים סוררים פוחזים וחסרי אחריות ניצלו את המהומה בתחנה והסתננו לתא המטען ללא רשות והתחבאו שם לאורך הנסיעה לתל אביב.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות