‘התנצלות מבנט?’ בוטלה הזמנה לחקירה של 152 נוסעי אומן

המשטרה ביטלה חקירתם של 152 מתוך 200 חסידי ברסלב שחזרו מאומן אחרי ראש השנה, בגין זיוף, מרמה והפצת מחלה • הסיבה? בדיקתם באוקראינה יצאה שלילית, וגם הבדיקה בנתב"ג יצאה שלילית • ''מהמר שלא נשמע התנצלות משלל פוליטיקאים פופליסטים, החל מבנט ועד הורביץ'"
חרדים 10
י"ג תשרי התשפ"ב / 19.09.2021 14:00

המשטרה ביטלה את זימונם לחקירה של 152 חסידי ברסלב מתוך 200 שחזרו אחרי ראש השנה מאומן. כך דיווח היום (ראשון) עינב קרנר בגלי צה”ל. 

מצייתים ל’דעת תורה’ וחוגגים את סוכות בבטחה: כך מוגנים פי 10

מתווה בתי הכנסת בחגים של תשרי: כך תשמרו על הנחיות הבריאות

הנוסעים זומנו לחקירה בבגין חשד להפצת מחלה וזיוף תוצאת בדיקת קורונה.

חקירתם בוטלה לאחר שהתברר כי הבדיקה שבוצעו באוקראינה יצאה שלילית, וגם הבדיקה שביצעו בנתב”ג עם הנחיתה יצאה שלילית.

יו”ר הציונות הדתית, ח”כ בצלאל סמוטריץ’, תקף את נפתלי ואת שר הבריאות ניצן הורביץ על שמיהרו לפרסם הודעת גינוי והשתלחו בחוזרים מאומן, תוך שהם דורשים לחקור במהירות את ”זיופי” הבדיקות.

סמוטריץ’ צייץ :”מהמר שלא נשמע התנצלות משלל פוליטיקאים פופליסטים, החל מבנט ועד הורביץ’, שרצו לעשות סיבוב על גבול האנטישמי על גבם של השבים מאומן כדי להסיט את תשומת הלב מהמחדלים הקולוסליים שלהם בטיפול בקורונה, מחדלים שעלו בלמעלה מאלף מתים מאז הקמת הממשלה ועומס מטורף על בתי החולים. תתביישו לכם”.

שרון עידן, כתב התעופה של ‘כאן חדשות’ צייץ:  “מעניין אם מישהו גם יתנצל בפניהם: בוטלה לחלוטין חקירתם של 152 מתוך 200 נוסעי הטיסות מאומן שבאוקראינה, ושזומנו לחקירה בגין זיוף מרמה והפצת מחלה. סיבת הביטול של החקירה נובע מכך שהבדיקות שלהם הן והן בנתב״ג יצאו שליליות”.

כזכור, נפתלי בנט הורה לנקוט בצעדי אכיפה קשים נגד חולים מאומן שנכנסו לישראל “במרמה”.

בנט קבע אז, תוך הודעה דרמטית, “כי כלל המאומתים שנכנסו ארצה במרמה יזומנו לחקירה על ידי משטרת ישראל. נגד פורעי החוק ייפתח הליך פלילי מלא, במסגרתו ייבחנו כלל האישומים הרלוונטיים, ובהם: מרמה, זיוף והפצת מחלה במזיד”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות