פרשן ערוץ 12 כתב “לערבים מגיעה סליחה מהיהודים” – והרתיח רבים

מוחמד מג'אדלה, פרשן חדשות 12, עורר סערה כשקרא ליהודים להתנצל בפני ערבים • ח"כ עמיחי שיקלי: "נתפנה להקשיב כשנשמע התנצלות על יהודים שנשרפו ונרגמו והוכו במכות רצח בידי ערבים על לא עוול בכפם"
חרדים 10
י"א תשרי התשפ"ב / 17.09.2021 00:41

מוחמד מג’אדלה, פרשן חדשות 12 לענייני ערבים, טען בערב יום כיפור כי על היהודים לבקש סליחה מהערבים.

“כשיום כיפור בפתח, לאזרחים הערבים מגיעה סליחה מהאזרחים היהודים במדינה, ולא רק בגלל השבוע האחרון”, צייץ מג’אדלה בטוויטר והפנה לטור שכתב באתר גלובס, שם הוא בעל טור קבוע.

ח”כ עמיחי שיקלי הגיב על הציוץ: “כשנשמע התנצלות של ההנהגה הערבית על יהודים שנשרפו ונרגמו והוכו במכות רצח בידי ערבים על לא עוול בכפם. כשנשמע הנהגה ערבית שמעודדת את הציבור הערבי לקחת חלק בעול החובות ולא רק להנות מהזכויות, כשנשמע הנהגה ערבית שמכבדת את מדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית, אז נתפנה להקשיב בשמחה”.

הרצל חג’אג’, אביה של אבא של סגן שיר חג’אג’ הי”ד, הגיב: “אתם תוקפים רוצחים אותנו שורפים את המדינה ואתם רוצים סליחה, תגידו תודה שאתם חיים במדינת ישראל עם ההנהגה המטופשת שלנו”.

איש ערוץ 20 ארז צדוק כתב: ”תן לי לנחש, אנחנו צריכים לבקש סליחה שלא ביצענו התאבדות קולקטיבית ב-48 וב-67 וב-73 וגם סתם ככה ביומיום, בין לבין, אלא רצינו לחיות ואפילו נלחמנו (ועדיין נלחמים) על כך?”.

ואחד הגולשים כתב: “סליחה מיגאל יהושע שנרצח בלוד בידי פורעים ערבים. סליחה מפרופסור אבי הר אבן שהוצת למוות במיטתו במלון בעכו. סליחה ממתפללי בתי הכנסת בלוד שהוצתו. וסליחה מבעלי המסעדות והמלונות בעכו שמפעל חייהם נשרף בידי פורעים ערבים. סליחה מהשוטרים שתחנות המשטרה שלהם בערים הערביות הוצתו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות