רוכב אופניים בן 12 נהרג סמוך לבני ברק: הנהג נעצר בחשד שהיה שתוי

ברק חורי ז"ל, ילד בן 12, נהרג מפגיעת רכב אמש בזמן שרכב על אופניים בכביש 4 ליד מחלף גבעת שמואל • הנהג הפוגע, תושב באר יעקב בשנות ה-40 לחייו, נעצר בחשד שהיה שיכור • צוותי מגן דוד אדום הוזעקו גם להעביר 135 יולדות לבתי החולים
חיים טוויל
י"א תשרי התשפ"ב / 16.09.2021 21:40

ברק חורי ז”ל מרמת גן, בן 12, שרכב על אופניים, נהרג אמש (רביעי) מפגיעת רכב בכביש 4 ליד מחלף גבעת שמואל.

מצייתים ל’דעת תורה’ וחוגגים את סוכות בבטחה: כך מוגנים פי 10

ברק, שנפגע סמוך לשעה 19:00 מרכב חולף, הועבר במצב קריטי לבית החולים בילינסון בפתח תקווה. לאחר מאמצי החייאה מותו נקבע בבית החולים שניידר לילדים.

הוא היה אמור לחגוג את בר המצווה שלו בעוד כחודש.

נטע שפיר, תושבת גבעת שמואל, רכבה על אופניה סמוך לנער. על מה שהתרחש כתבה בפוסט בפייסבוק: “עצרתי לידו, פטפטנו קצת. ילד דבש. פתאום הגיע רכב במהירות מטורפת. לא ניסה לזוז הצידה, לא ניסה לבלום. נסע דוך אלינו. צרחתי באימה ורצתי לשוליים. קיוויתי שהילד גם הוא ברח. אבל אחרי שבריר שניה שמעתי קול נפץ זוועתי של התנגשות.

“הכביש היה מלא שברים. האופניים התרסקו ועפו כמה עשרות מטרים קדימה. והילד המתוק מדבש, שרק השניה דיברתי איתו, עף עוד יותר רחוק, התרסק ואיבד הכרה”.

המשטרה מסרה כי הנהג, תושב באר יעקב בשנות ה-40 לחייו, נעצר בחשד שנהג שיכור.

רוכב אופניים בן 11 מהרצליה נפצע קשה במחלף המעפילים בכביש איילון, סמוך לכפר שמריהו. הוא פונה לבית החולים איכילוב בתל אביב. נשקפת סכנה לחייו.

ילד מתל שבע נפצע קשה בתאונת פגע וברח בכביש 40, סמוך לתל נוף. הנהג הפוגע לא אותר.

רוכב אופנוע כבן 20 נהרג במהלך רכיבה בשטח פתוח סמוך לצומת הגעתון. מותו נקבע במקום.

בסך הכול טופלו 15 פצועים בתאונות דרכים ברחבי הארץ.

במהלך יום הכיפורים הוזנקו צוותי מד”א לטפל ב-2,583 בני אדם, מתוכם פונו 1,838 לקבלת טיפול רפואי. 239 בני אדם התעלפו, התייבשו וחשו ברע עקב הצום. 226 בני אדם נפצעו ונזקקו לטיפול רפואי מפגיעת אופניים, גלגיליות, קורקינטים וסקייטבורד. מצבם של חמישה בינוני.

צוותי מגן דוד אדום הוזעקו גם להעביר 135 יולדות לבתי החולים – שמונה מהן יולדו על ידי הצוותים בערים אלעד, ביתר עילית, בני ברק, ברקן, ירושלים, מודיעין עילית, עין אל אסד ותל אביב.

מהארגון נמסר גם כי 31 בני אדם נפצעו באירועי אלימות – בהם שני גברים שנורו למוות בעכו ובג’סר א-זרקא. גבר בן 29 נפצע קשה בראשו בקטטה בסכנין וגבר בן 54 נפצע קשה בשפרעם.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות