אמו של בראל הי”ד לבנט: תתבייש, אתה רוצח עם דם על הידיים. ליצן

ניצה, אימו של בראל חדריה שמואלי הי"ד, הגיבה בחריפות יוצאת דופן לדברי נפתלי בנט בראיון, כי בנה נפל בקרב ולא נרצח: "ליצן, מבטיחה לך שעוד ניפגש" • "בזכות מי אתה מוגדר ראש ממשלה? בזכות חמאס, הרוצחים של עם ישראל"
חרדים 10
ט' תשרי התשפ"ב / 15.09.2021 01:06

ניצה שמואלי, אמו של הלוחם בראל חדריה שמואלי הי”ד, הגיבה הערב (שלישי) בחשבון הפייסבוק שלה לראיונות שקיים נפתלי בנט עם כלי התקשורת, בהם אמר כי בנה לא נרצח אלא נפל בקרב – ותקפה אותו במלים קשות במיוחד.

“תתבייש חתיכת כלב. אתה עוד מעז לומר שהבן שלי לא נרצח. אתה רוצח עם דם על הידיים, בשביל להרגיש מה זה להיות ראש הממשלה. מבטיחה לך בנט שעוד ניפגש”, כתבה האם.

בפוסט נוסף הוסיפה האם הזועמת: “ליצן בנט. אתה בכלל יודע מה זה קרב? הפסדת בקרב מול ביבי יחתיכת נמושה. יושב ראש ארגון חמאס קנה אותך בכמה קולות, בזכות מי אתה מוגדר ראש ממשלה? בזכות חמאס, הרוצחים של עם ישראל”.

בראיון לחדשות 12 אמר בנט: “שגיתי ואני מתנצל מכאן בפני ההורים שהם עוברים את הסיוט הכי גדול של כל הורה, שנינו נחרדים ממחשבה של אובדן ילד. בראל היה בחור יפה, כריזמטי, מנהיג, צמח גם במכינה קדם צבאית, ציוני גדול, איש חסד שדאג לבחורים במצוקה ובעיקר היה לוחם שלחם כדי להגן על מדינת ישראל והוא נפל כשהוא שומר על הגבול”.

בנט התעקש כי בראל לא נרצח: “הוא נפל בקרב כשהוא מגן על המדינה והצטרף לשורה ארוכה מדי של חללי צה”ל לאורך כל שנות המדינה. למשפחה מותר הכל ואני מקבל כל ביקורת באהבה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    בנט
    15/09/2021 11:17
    חנן
  1. אם היה קרב הוא לא היה נופל…