הח”כ מהציונות הדתית נגד בצלאל סמוטריץ’: ‘שיעשה חשבון נפש’

אבי מעוז תקף את יו"ר הסיעה בערוץ 7: "מי שהתנגד לממשלת 59 עם הימנעות רע''מ יעשה חשבון נפש" • לא מאמין לנפתלי בנט, "כשלשכת ראש הממשלה מכחישה משהו, זה בדיוק מה שקורה מתחת לפני השטח"
חרדים 10
ח' תשרי התשפ"ב / 14.09.2021 19:41

ח”כ אבי מעוז מהציונות הדתית התארח היום (שלישי) באולפן ערוץ 7, תקף ממשלת בנט, את ראש הממשלה – אבל גם את יו”ר סיעת ‘הציונות הדתית, ח”כ בצלאל סמוטריץ’.

מצייתים ל’דעת תורה’ וחוגגים את סוכות בבטחה: כך מוגנים פי 10

על אמירתו של השר יועז הנדל כי לא ישב עם ח”כ איתמר בן גביר בממשלה אחת, אך אין לו בעיה בישיבה עם רע”מ – אמר מעוז: “זה רק מעיד לאן התדרדרה הממשלה. עם איתמר בן גביר שרוצה את טובת עם ישראל וחיילי ישראל יועז הנדל לא מוכן לשבת. לעומת זאת עם ואליד טאהא ועם מנסור עבאס שהם בהגדרה תומכי טרור, מכיוון שהם הולכים לנחם משפחות מחבלים – הוא כן יכול לשבת בממשלה”.

לדבריו, “מנסור עבאס ממשיך לרצות להקים פה את האומה האסלאמית ושתהיה פה מדינה פלסטינית על חשבון היהודים. האמירה של השר הנדל מבהירה את ההתדרדרות”.

כשנשאל על אמירתה של השרה שקד לפיה נפתלי בנט לא ייפגש עם אבו מאזן וכי אין מגעים מדיניים עם הפלסטינים – אמר: “כשלשכת ראש הממשלה מכחישה משהו, זה בדיוק מה שקורה מתחת לפני השטח. הם מכחישים שיש מגעים עם הפלסטינים, אז בנט לא ייפגש עם אבו מאזן כפי שאמרה שקד, אך הוא שלח את השר הבכיר בני גנץ – במקרה מיד אחרי שחזר מוושינגטון – להיפגש עם אבו מאזן”.

הוא הדגיש: “מתנהל משא ומתן מתחת לפני השטח ואנחנו עוד נראה את התוצאות”.

כשנשאל האם הוא עצמו לא מתחרט על כך שמפלגתו לא תמכה באפשרות של הקמת ממשלה בהסתייעות כזו או אחרת ברע”מ – השיב: “תמכתי בהקמת ממשלה, עם הימנעות של רע”מ מבחוץ, שהיו בה 59 ח”כים – ואז היו מצטרפים עוד 2-3 ממפלגות אחרות”.

הוא הפנה ביקורת לעבר סמוטריץ ואמר: “מי שהתנגד למהלך הזה ממפלגתי אני מניח שיערוך, בדיוק כפי שאעשה אני, חשבון נפש על מעשיו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות