זה מה שאחיו של מתנגד החיסונים שנפטר מקורונה מבקש מהמתנגדים

אבי, אחיו של חי שאוליאן, לרשת ב: "המשפחה מרוסקת, אנחנו אבלים ולא יודעים איך לעכל את זה" • "הוא טען שהחיסון נגד הקורונה לא נחקר כמו שצריך ויכולות להיות לו השלכות ארוכות טווח. הוא לא התחרט והאמין בדרך שלו עד הסוף"
חרדים 10
ח' תשרי התשפ"ב / 14.09.2021 12:51

אבי שאוליאן, אחיו של חי שאוליאן ז”ל, אחד ממתנגדי חיסוני הקורונה הבולטים בישראל, שנפטר אתמול לאחר שנדבק בנגיף, התראיין הבוקר (שלישי) ברשת ב’ וקרא לכל מתנגדי החיסונים ולתומכי אחיו: “תצילו את עצמכם ולכו להתחסן”.

מאות אלפים כבר צייתו ל’גדוילים’ והתחסנו חיסון שלישי. ואתם?

במהלך הראיון סיפר שאוליאן לקלמן ליבסקינד ואסף ליברמן כיצד הגיבה המשפחה לפטירתו של חי ז”ל: “המשפחה מרוסקת, אנחנו אבלים ולא יודעים איך לעכל את זה. המסר של חי היה ‘ואהבת לרעך כמוך’. מחובתי לבקש מאנשים שלא התחסנו ללכת להתחסן – תצילו את החיים שלכם ושל הקרובים שלכם”.

שאוליאן סיפר על אחיו: “מאז שהגיעה הקורונה הוא היה פעיל חברתי בהתנגדות לחיסונים ולתו הירוק, אבל הוא לא הכחיש את הקורונה. הוא גם לא התנגד לחיסונים באופן כללי, אלא לחיסון של הקורונה. הוא טען שהחיסון לא נחקר כמו שצריך ויכולות להיות לו השלכות ארוכות טווח”.

“המצב שלו היה די חמור כבר בהתחלה”, סיפר שאוליאן. “יומיים אחרי שחלה הוא התקשה לנשום. הוא לא התחרט והאמין בדרך שלו עד הסוף. הוא לא הסכים שינשימו וירדימו אותו – הוא היה מונשם, אבל לא מורדם”.

בפוסט שכתב חי שאוליאן ז”ל לפני מותן בפייסבוק הוא סיפר: “חברים יקרים. מצבי קריטי ביותר. אני במצב קשה מאוד במחלקת קורונה. לא מסוגל לדבר ולהגיב לאנשים. אין לי חמצן.

“הבוקר התעוררתי והייתי רטוב כאילו שפכו עלי כמה דליי מים. לקח לי כשעה להבין מי אני, איפה אני ומה אני עושה פה. חוסר חמצן הוא דבר נורא ואיום. אני מודה לכל הדואגים והתומכים. ניתן להתפלל, זה עוזר. בורא עולם איתי, אני לא מפחד. מאמין שאצא מזה בעזרת השם, להערכתי זה ייקח עוד שבועיים אולי שלושה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    שאוליאן לא מת בשביל שיעשו שילינג לחיסונים
    14/09/2021 17:33
    ANON
  1. הי”ד ויהרוג כל ניסיון כפייה מצד ממשלת עבר הירדן הראשונה. תומכיו של בניטו נפתוליני וחבריהם מכת פולחן האישיות לפאוצ’י ישלמו על זוועותיהם במוקדם או במאוחר.