הנדל: אין לי בעיה לשבת עם ווליד טאהא, אבל לא אשב עם בן גביר

שר התקשורת בריאיון לרשת ב: "בן גביר פוגע בחוסן הלאומי שלנו בזה שהוא מייצר שנאת חינם" • יו"ר מעוצמה יהודית הגיב: "דעתו של הנדל השתבשה עליו. טאהא הזדהה עם מחבלים - ועם אלה הוא מוכן לשבת"
חרדים 10
ח' תשרי התשפ"ב / 14.09.2021 10:39

שר התקשורת יועז הנדל מתקווה חדשה הצהיר הבוקר (שלישי) כי יסרב לשבת בקואליציה אחת עם ח”כ איתמר בן גביר, יו”ר מפלגת עוצמה יהודית.

מאות אלפים כבר צייתו ל’גדוילים’ והתחסנו חיסון שלישי. ואתם?

בראיון לקלמן-ליברמן ברשת ב’ אמר הנדל: “בן גביר וחבורתו פוגעים בביטחון המדינה מתוך שנאת חינם״.

קלמן: האם תשב עם בן גביר בקואליציה?

יועז הנדל: לא.

קלמן: ועם וולאיד טהה?

יועז: מפלגת רע”מ כן. היא הכריזה על עצמה כמי שרוצה להשתלב בקואליציה ורואה במדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית.

ח”כ בן גביר הגיב לדברי הנדל: “דעתו של הנדל השתבשה עליו. התבטאותו האומללה של יועז הנדל מוכיחה ומלמדת מי זו הממשלה והקואליציה ומי זה יועז הנדל שתוקע סכין בגב חיילי צה”ל ומסובב אותה.

“הנדל מוכן לשבת עם ואליד טאהא שקרא לרוצחי תינוקות לוחמי חופש, שהביע הזדהות עם החמאס, שקרא לנופף בדגל סוריה עד כיבוש רמת הגולן, שנפגש עם רוצחי ליל הקלשונים, זה בסדר מבחינתו, אבל לשבת איתי כמי שנלחם למען החיילים, למען השוטרים, למען המדינה, זה לא יקרה מבחינתו. זה רק מוכיח מי הוא יועז הנדל ומי הממשלה הרעה הזו”.

ח”כ שלמה קרעי מהליכוד הגיב: ”הריאיון של הנדל מוכיח סופית לאיזו תהום האנשים האלו הידרדרו. תומכי טרור כמו רע”ם וטאהא-כן, הציונות הדתית ואיתמר בן גביר-לא. פשוט ככה, בלי מינימום של בושה, כשדקה לפני כן הוא מקדש (כראוי) את השירות הצבאי המשמעותי. כן לשירות צבאי וגם כן לחיבוק טרור”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות